Acces la educație pentru grupurile dezavantajate

Text Size:

  • Increase
  • Decrease
  • Normal

Current Size: 100%

Current Style: Standard

Accessibility

Noile metodologii privind organizarea Programului „A doua șansă” - învățământ primar și învățământ secundar

Regăsiți, atașat, noile metodologii privind organizarea Programului „A doua șansă” (învățământ primar și învățământ secundar), aprobate prin ordinul de ministru 3.062/25.01.2022 și publicate în Monitorul Oficial. 

  • Metodologia privind organizarea Programului „A doua șansă” -  învățământ primar se aplică începând cu anul școlar 2022 - 2023.

Componența grupurilor de lucru care vor elabora programele şcolare pentru disciplinele/modulele obligatorii din planurile-cadru de învățământ specifice Programului „A doua șansă” (învățământ primar și secundar)

În urma apelului lansat în vederea selecției cadrelor didactice/a specialiștilor/practicienilor care vor elabora programele școlare pentru disciplinele/modulele obligatorii din planurile-cadru de învățământ specifice Programului „A doua șansă” (învățământ primar și învățământ secundar)s-au constitut grupurile de lucru vîn acest sens. Componența acestora poate

Ordin-cadru nr 6.134/21.12.2016 privind interzicerea segregării școlare în unitățile de învățământ preuniversitar

Ministerul Educaţiei Naționale și Cercetării Științifice îşi propune ca politică educaţională asigurarea echităţii în educaţie, în ceea ce priveşte accesul egal la toate formele de învăţământ, dar şi în ceea ce priveşte calitatea educaţiei pentru toţi copiii, fără nicio discriminare generată de originea etnică sau de limba maternă, dizabilitate și/sau cerințe educaționale speciale, statutul socio-economic al familiilor, mediul de rezidență sau performanțele școlare ale beneficarilor primari ai educației.

Ordinul ministrului Educației Naționale și Cercetării Științifice nr. 6.158/22.12.2016 pentru adoptarea Planului de acțiune pentru desegregare şcolară și creșterea calității educaționale în unitățile de învățământ preuniversitar din România

Prevenirea şi eliminarea fenomenelor de segregare şcolară constituie o condiţie imperativă pentru implementarea principiilor şcolii incluzive, pe care Ministerul Educației o consideră esențială în vederea asigurării echităţii în educaţie.

Sprijin financiar pentru susţinerea integrării copiilor cu cerinţe educaţionale speciale, integraţi în învăţământul de masă

17 Iun 2016

Guvernul Romaniei a aprobat, în şedinţa de joi, 16 iunie, proiectul iniţiat de Ministerul Educaţiei Naţionale şi Cercetării Ştiinţifice privind repartizarea pe judeţe a sumelor pentru finanţarea drepturilor copiilor/elevilor/tinerilor cu cerinţe educaţionale speciale, integraţi în învăţământul de masă, pentru anul 2016. Astfel, în premieră, a fost alocată suma de 68 milioane lei pentru susţinerea integrării a 27.350 copii aflaţi în această situaţie.

Subscribe to RSS - Acces la educație pentru grupurile dezavantajate