Analiza sistemului de învățământ preuniversitar din România din perspectiva unor indicatori statistici. Politici educaționale bazate pe date

Text Size:

  • Increase
  • Decrease
  • Normal

Current Size: 100%

Current Style: Standard

Accessibility
Versiune tiparSend by email

Prezentul studiu reprezintă o sinteză realizată pe baza Raportului asupra stării sistemului național de învățământ preuniversitar din România 2014 – partea de analiză statistică elaborată de Institutul de Ştiinte ale Educației.

Studiul analizează situația înregistrată în sistemul de învățământ preuniversitar în anul școlar 2013/2014 și principalele tendințe în perioada 2009/2010 – 2013/2014, din perspectiva urmatoarelor aspecte: resursele umane din sistemul de învățământ, participarea la educație, rezultatele elevilor.

Analiza de tip statistic utilizeaza indicatorii de baza incluşi in SNIE – Sistemul National de Indicatori pentru Educatie.

Descarcă lucrarea

Autori

    Otilia Apostu

    Magdalena Balica

    Ciprian Fartușnic

    Bogdan Florian

    Irina Horga

    Cornelia Novak

    Lucian Voinea

Etichete: