Învățământ preuniversitar

Text Size:

  • Increase
  • Decrease
  • Normal

Current Size: 100%

Current Style: Standard

Accessibility

Metodologia pentru profesia de cadru didactic OMENCS 5414/4.10.2016

Metodologia privind eliberarea adeverinţei de conformitate a studiilor cu prevederile Directivei 2005/36/CE privind recunoaşterea calificărilor profesionale şi a adeverinţei privind certificarea competenţelor pentru profesia de cadru didactic, pentru cetăţenii care au studiat în România, în vederea desfăşurării activităţii didactice în străinătate aprobată prin OMENCS nr. 5414/04.10.2016

Procedura recunoaştere pregătire psihopedagogică OMENCS 5415/4.10.2016

Procedura privind recunoaşterea programelor de formare psihopedagogică finalizate în statele membere ale Uniunii Europene, în statele semnatare ale acordului privind Spaţiul Economic European sau în Confederaţia Elveţiană, în vederea continuării studiilor sau desfăşurării activităţii didactice în România

CERERE privind eliberarea atestatului de recunoaștere a programului de formare psihopedagogică

CERERE privind eliberarea atestatului de recunoaștere a programului de formare psihopedagogică finalizat în statele membre ale Uniunii Europene, în statele semnatare ale acordului privind Spaţiul Economic European sau în Confederația Elvețiană, în vederea continuării studiilor sau desfășurării activității didactice în România

 

Ordinul ministrului Educaţiei Naţionale şi Cercetării Ştiinţifice nr. 5.034/29.08.2016 pentru aprobarea Metodologiei de organizare a Programului național „Şcoala altfel”

 „Școala altfel” este un program național al cărui scop este să contribuie la dezvoltarea competenței de învățare și a abilităților socio-emoționale în rândul copiilor preșcolari/elevilor.

Ordinul ministrului Educaţiei Naţionale şi Cercetării Ştiinţifice nr. 5.071/2016 privind organizarea și desfășurarea evaluării naționale pentru absolvenții clasei a VIII-a în anul școlar 2016-2017

Ordinul ministrului Educaţiei Naţionale şi Cercetării Ştiinţifice nr. 5.071/2016 conţine o serie de prevederi punctuale privind organizarea și desfășurarea evaluării naționale pentru absolvenții clasei a VIII-a în anul școlar 2016-2017. De asemenea, ordinul aprobă şi calendarul de desfășurare a Evaluării Naționale pentru absolvenții clasei a VIII-a în anul școlar 2016-2017.

Etichetă : 

Ordinul ministrului Educaţiei Naţionale şi Cercetării Ştiinţifice nr. 4.577/ 20.07.2016 privind structura noului an școlar

Potrivit ordinului de ministru ataşat, cursurile anului şcolar 2016-2017 încep luni, 12 septembrie. Anul şcolar 2016-2017 are 35 de săptămâni de cursuri, însumând 169 de zile lucrătoare, şi se structurează în două semestre: semestrul I (12 septembrie 2016 - 3 februarie 2017) şi semestrul al II-lea (13 februarie 2017 - 16 iunie 2017).

149.130 de absolvenţi ai clasei a VIII-a au participat la prima probă scrisă din cadrul Evaluării Naţionale 2016

28 Iun 2016

Luni, 27 iunie, s-a desfăşurat prima probă scrisă din cadrul Evaluării Naţionale pentru absolvenţii clasei a VIII-a, proba de Limba şi literatura română. Dintre cei 153.672 de candidaţi înscrişi, au fost prezenţi 149.130 (97,04%), iar 4.542 (2,96%) au absentat. Au fost eliminaţi pentru tentativă de fraudă 6 candidaţi. Lucrările acestora au fost notate cu 1.

Pagini

Subscribe to RSS - Învățământ preuniversitar