[ANUNȚ] Dezbatere (ședință online/sistem videoconferință) privind două proiecte cu incidență de reglementare în domeniul învățământului superior

Text Size:

  • Increase
  • Decrease
  • Normal

Current Size: 100%

Current Style: Standard

Accessibility
Data publicării: 
11.12.2024

Ministerul Educației organizează în data de 16 decembrie 2024, ora 10:00, în sistem videoconferință, o ședință în care va avea loc dezbaterea publică a următoarelor proiecte: 

Proiectele au fost publicate inițial în secțiunea dedicată consultărilor publice (aici).

Se pot înscrie pentru a lua parte la dezbatere (în limita a 100 de participanți), în sistem online (videoconferință), toți cei interesați de optimizarea acestor proiecte: persoane fizice și juridice, organizații non-guvernamentale/ale societății civile, asociații profesionale, reprezentanți ai instituțiilor publice cu atribuții în domeniu, reprezentanți ai presei.

Înscrierea se efectuează prin intermediul unei solicitări trimise pe adresa de e-mail dezbateripublice@edu.gov.ro, până în data de 13 decembrie 2024, ora 14:00.

Datele necesare pentru înscriere vor include în mod automat: numele și prenumele participantului/reprezentantului legal, după caz, organizația pe care o reprezintă, numărul de telefon, adresa de e-mail pe care se dorește comunicarea link-ului de conectare, precum și confirmarea participării la dezbatere. Aceste informații nu sunt dezvăluite terților. 

Absența acestor informații minimale atrage după sine neînscrierea la dezbatere.

De asemenea, persoanele interesate să-și prezinte verbal propunerile în cadrul ședinței publice sunt rugate să precizeze clar acest lucru în mesajul trimis pe adresa de e-mail anterior menționată.

Propunerile se vor trimite în scris, în format electronic (word/pdf), cu specificarea secțiunilor, capitolelor, articolelor din proiectele de acte normative supuse dezbaterii, prin formularul anexat (disponibil mai jos, sub tag-ul Materiale informative), și se vor transmite la adresa de e-mail dezbateripublice@edu.gov.ro, până în data 13 decembrie 2024, ora 14:00.

Pentru susținerea propunerilor/punctelor de vedere, persoanele înscrise la cuvânt vor avea la dispoziție 3 minute. În situația în care propunerile formulate sunt semnificative sub raportul conținutului, coordonatorul/moderatorul ședinței publice poate prelungi, o singură dată, cu încă 3 minute, timpul dedicat susținerii acestora.

Intervențiile în cadrul ședinței vor avea loc în ordinea înscrierii la dezbatere. 

***

Notă: Linkul de conectare va fi comunicat persoanelor înscrise pe adresele de e-mail specificate, în data de 16 decembrie, până cel târziu la ora 09:00.