[ANUNȚ] Dezbatere (ședință online/sistem videoconferință): Proiect Standarde minimale naționale necesare și obligatorii CNATDCU: Comisia de specialitate nr. 30 - Filosofie

Text Size:

  • Increase
  • Decrease
  • Normal

Current Size: 94%

Current Style: Standard

Accessibility
Data publicării: 
10.05.2024

Ministerul Educației organizează luni, 13 mai 2024, începând cu ora 11:00, în sistem videoconferință, o ședință în care va avea loc dezbaterea publică a următorului proiect:

  • Standardele minimale naționale necesare și obligatorii pentru conferirea titlurilor didactice de conferențiar și profesor din învățământul superior, a atestatului de abilitare, precum și a diplomei de doctor, elaborate de CNATDCU: Comisia de specialitate nr. 30 - Filosofie. 

Proiectul a fost publicat inițial în secțiunea dedicată consultărilor publice (vezi linkul de mai sus).

Se pot înscrie pentru a lua parte la dezbatere (în limita a 100 de participanți), în sistem online (videoconferință), toți cei interesați de îmbunătățirea acestui proiect: persoane fizice și juridice, organizații non-guvernamentale/ale societății civile, asociații profesionale, reprezentanți ai instituțiilor publice cu atribuții în domeniu, reprezentanți ai presei.

Înscrierea se efectuează prin intermediul unei solicitări trimise pe adresa de e-mail dezbateripublice@edu.gov.ro, până în data de 11 mai 2024, ora 11:00.

Datele necesare pentru înscriere vor include în mod automat: numele și prenumele participantului/reprezentantului legal, după caz, organizația pe care o reprezintă, datele de contact, numărul de telefon, adresa de e-mail pe care va primi link-ul de conectare, precum și confirmarea participării la dezbatere. Aceste informații nu sunt dezvăluite terților. Absența acestor informații minimale atrage după sine neînscrierea la dezbatere.

De asemenea, persoanele interesate să-și prezinte verbal propunerile în cadrul ședinței publice sunt rugate să precizeze clar acest lucru în mesajul trimis pe adresa de e-mail anterior menționată.

Propunerile se vor face în scris, în format electronic (word/pdf), cu specificarea secțiunilor, capitolelor, articolelor din proiectul de act normativ supus dezbaterii, prin formularul anexat (disponibil mai jos, sub tag-ul Materiale informative) și se vor transmite la adresa de e-mail dezbateripublice@edu.gov.ropână în data de 11 mai 2024, ora 11:00.

Pentru susținerea propunerilor/punctelor de vedere, persoanele înscrise la cuvânt vor avea la dispoziție 3 minute. În situația în care propunerile formulate sunt semnificative sub raportul conținutului, timpul dedicat susținerii acestora poate fi prelungit, o singură dată, cu încă 3 minute, de către coordonatorul/moderatorul ședinței publice.

Intervențiile în cadrul ședinței vor avea loc în ordinea înscrierii.

---

Linkul de conectare va fi comunicat după ora-limită prevăzută pentru înscriere (dar nu mai târziu de ora 10:15).

  • Persoanele care și-au exprimat intenția de participare înainte de publicarea acestui anunț sunt înscrise ca atare și nu trebuie să retrimită cererea (cu excepția situației în care se dorește formularea unor propuneri care nu au fost transmise anterior). 

Materiale informative: