noutăți

Text Size:

  • Increase
  • Decrease
  • Normal

Current Size: 100%

Current Style: Standard

Accessibility

Lansarea apelului competitiv de proiecte „Schemă de granturi pentru consorții școlare rurale”

Ministerul Educației, în conformitate cu prevederile Ordinului nr. 4.009/14.03.2024 pentru aprobarea Ghidului Solicitantului, lansează apelul competitiv de proiecte „Schemă de granturi pentru consorții școlare rurale” în cadrul Reformei 6: Actualizarea cadrului legislativ pentru a asigura standarde ecologice de proiectare, construcție și dotare în sistemul de învățământ preuniversitar.

[Consultare publică] PROIECT: Ordin privind aprobarea indicatorilor de eficiență și de impact ai Programului Național „Masă sănătoasă”

În vederea consultării publice, în condiţiile art. 7 din Legea nr. 52/2003 privind transparenţa decizională în administraţia publică, republicată, dar și a consultării preliminare interinstituționale, Ministerul Educaţiei publică următorul proiect: 

Ministerul Educației anunță lansarea proiectului „e-Evaluare, e-Examinare în Educație (4E-Education)”

Ministerul Educației, în calitate de beneficiar, anunță implementarea proiectului „e-Evaluare, e-Examinare în Educație (4E-Education)”, finanțat prin Planul Național de Redresare și Reziliență (PNRR) din cadrul Mecanismului de Redresare și Reziliență al Uniunii Europene.

[Consultare publică] PROIECT: Standarde minimale naționale necesare și obligatorii pentru conferirea titlurilor didactice de conferențiar și profesor din învățământul superior, a atestatului de abilitare, precum și a diplomei de doctor, propuse de CNATDCU

În vederea consultării publice, în condiţiile art. 7 din Legea nr. 52/2003 privind transparenţa decizională în administraţia publică, republicată, dar și a consultării preliminare interinstituționale, Ministerul Educaţiei publică propunerile de Standarde minimale naționale necesare și obligatorii pentru conferirea titlurilor didactice de conferențiar și profesor din învățământul superior, a atestatului de abilitare, precum și a diplomei de doctor, elaborate de CNATDCU în temeiul prevederilor art. 156 alin. (1) lit.

Info: Olimpiade și concursuri școlare 2024

Ministerul Educației a aprobat lista competițiilor de nivel internațional, național și regional, organizate în România în anul școlar 2023 - 2024, respectiv lista proiectelor de educație extrașcolare internaționale, naționale, regionale și interjudețene.

Ordinele de ministru care aprobă aceste liste sunt publicate ► AICI, alături de calendarele competițiilor.

Prioritățile Președinției Belgiei la Consiliul Uniunii Europene în domeniul educației și formării profesionale

Belgia deține, în intervalul 1 ianuarie - 30 iuniie 2024, Președinția rotativă a Consiliului Uniunii Europene (PRES BE), perioadă care marchează cel de-al 13 mandat al acestui stat membru.

Etichetă : 

O nouă interfață web - intuitivă și ușor de utilizat, lansată de Centrul Național de Recunoaștere și Echivalare a Diplomelor

Cu un design user-friendly și intuitiv, Centrul Național de Recunoaștere și Echivalare a Diplomelor (CNRED) lansează astăzi, 21 noiembrie, noua interfață web pentru serviciile oferite, în limbile română, engleză și franceză: recunoașterea diplomelor obținute în străinătate sau eliberarea unor documente specifice pentru facilitarea recunoașterii în străinătate a diplomelor obținute în România.

Etichetă : 

Modele de subiecte pentru examenele naționale (2024), publicate de către Centrul Național de Politici și Evaluare în Educație

Conform Metodologiilor privind Evaluarea Națională pentru absolvenții clasei a VIII-a în anul școlar 2023- 2024 și examenul național de bacalaureat 2024, Centrul Național de Politici și Evaluare în Educație (CNPEE) a publicat astăzi, 1 noiembrie, modele de subiecte însoțite de baremele de evaluare și de notare corespunzătoare.

Campanie de conștientizare la nivel național privind noul cadru instituțional și curricular, cu deschidere către servicii de calitate pentru copiii antepreșcolari, ca premisă a prevenirii părăsirii timpurii a școlii

Campania de conștientizare la nivel național privind noul cadru instituțional și curricular, cu deschidere către servicii de calitate pentru copiii antepreșcolari, ca premisă a prevenirii părăsirii timpurii a școlii este derulată în cadrul proiectului ETIC - „Educație timpurie Incluzivă și de Calitate” ID 128215

Pagini

Subscribe to RSS - noutăți