Ministerul Educației organizează vineri, 23 februarie 2024, ora 10:00, în sistem videoconferință, o ședință în care va avea loc dezbaterea publică a următoarelor proiecte:
-
Metodologia-cadru de înscriere a copiilor în unități de învățământ preuniversitar cu personalitate juridică cu grupe de nivel preșcolar și/sau antepreșcolar și în servicii de educație timpurie complementare + Calendarul înscrierii copiilor antepreșcolari și preșcolari în anul școlar 2024 - 2025 în unități de învățământ preuniversitar cu personalitate juridică cu grupe de nivel preșcolar și/sau antepreșcolar și în servicii de educație timpurie complementare;
-
Metodologia de înscriere a copiilor în învățământul primar + Calendarul înscrierii în învățământul primar pentru anul școlar 2024 - 2025;
-
Metodologia de înscriere în clasa a IX-a a elevilor care au obținut, pe parcursul gimnaziului, premiul I la etapa națională a olimpiadelor școlare organizate și finanțate de ME sau premiile I, II sau III la „internaționale”.
Proiectele au fost publicate inițial în secțiunea dedicată consultărilor publice (a se vedea linkurile de mai sus).
Se pot înscrie (în limita a 100 de participanți) pentru a lua parte la dezbatere, în sistem online (videoconferință), toți cei interesați de îmbunătățirea acestor proiecte: persoane fizice și juridice, organizații non-guvernamentale/ale societății civile, reprezentanți ai instituțiilor publice cu atribuții în domeniu, reprezentanți ai presei.
Înscrierea se poate realiza prin intermediul unei solicitări trimise pe adresa de e-mail dezbateripublice@edu.gov.ro, până în data de 22 februarie 2024, ora 15:00.
Datele necesare înscrierii vor include automat: numele și prenumele participantului/reprezentantului legal, după caz, organizația pe care o reprezintă, datele de contact, numărul de telefon, adresa de e-mail pe care va primi link-ul de conectare, precum și confirmarea participării la dezbatere. Aceste informații nu sunt dezvăluite terților.
De asemenea, persoanele interesate să-și prezinte verbal propunerile în cadrul ședinței publice sunt rugate să precizeze clar acest lucru în mesajul trimis pe adresa de e-mail anterior menționată.
Propunerile se vor face în scris, în format electronic (word/pdf), cu specificarea secțiunilor, capitolelor, articolelor din proiectul de act normativ supus dezbaterii, prin formularul anexat (disponibil mai jos, sub tag-ul Materiale informative) și se vor transmite la adresa de e-mail dezbateripublice@edu.gov.ro, până în data de 22 februarie 2024, ora 15:00.
Pentru susținerea propunerii/punctului de vedere, persoanele înscrise la cuvânt vor avea la dispoziție 3 minute. În situația în care propunerile formulate sunt semnificative sub raportul conținutului, timpul dedicat susținerii acestora poate fi prelungit, o singură dată, cu încă 3 minute, de către coordonatorul/moderatorul ședinței publice.
Intervențiile în cadrul ședinței vor avea loc în ordinea înscrierii.
- 1617 afişări