RECRED

Text Size:

  • Increase
  • Decrease
  • Normal

Current Size: 100%

Current Style: Standard

Accessibility

Forumul Național al Bunelor Practici în Educație - prima conferință națională organizată în cadrul proiectului „Reglementări noi pentru un Curriculum Relevant și Educație Deschisă” - RECR

În perioada 18 - 20 iunie 2025, s-a desfășurat la București (Grand Hotel Bucharest), Forumul Național al Bunelor Practici în Educație - primul eveniment major organizat în cadrul proiectului Reglementări noi pentru un Curriculum Relevant și Educație Deschisă - RECRED (cod SMIS 321024), cofinanțat din Fondul Social European Plus prin Programul Educație și Ocupare 2021 - 2027.

Ministerul Educației și Cercetării a selectat partenerii pentru dezvoltarea standardelor naționale de evaluare în învățământul preuniversitar

Ministerul Educației și Cercetării, beneficiar al proiectului „Reglementări noi pentru un curriculum relevant și educație deschisă - RECRED“, cod SMIS: 321024, anunță încheierea contractului pentru prestarea de servicii de asistență tehnică specializată în analiza sistemului, instruire/formare, suport tehnic, monitorizare, pilotare și validare a standardelor naționale de evaluare între Centrul Național de Politici și Evaluare în Educație, partener în cadrul proiectului, și consorțiul format din companiile locale BRIO Teste Educaționale S.A.

Etichetă : 

Ministerul Educației anunță derularea proiectului „Reglementări noi pentru un curriculum relevant și educație deschisă” - RECRED

Ministerul Educației începe implementarea, în calitate de beneficiar, a proiectului „Reglementări Noi pentru un Curriculum Relevant și Educație Deschisă” - RECRED, SMIS 321024, cofinanțat de Uniunea Europeană din Fondul Social European Plus (FSE+) prin Programul Educație și Ocupare 2021-2027, Prioritatea 7 „Creșterea calității ofertei de educație și formare profesională pentru asigurarea echității sistemului și o mai bună adaptare la dinamica pieței muncii și la provocările inovării și progresului

Subscribe to RSS - RECRED