Rezultatele finale ale primei sesiuni de evaluare a proiectelor de manuale școlare pentru anul școlar 2018-2019 (ciclurile primar și gimnazial)

Text Size:

  • Increase
  • Decrease
  • Normal

Current Size: 100%

Current Style: Standard

Accessibility
Versiune tiparSend by email
Data publicării: 
11 Mai 2018

În urma parcurgerii tuturor etapelor din calendarul primei sesiuni de evaluare a proiectelor de manuale școlare pentru anul școlar 2018-2019 (ciclurile primar și gimnazial), Centrul Național de Evaluare și Examinare a publicat astăzi, 11 mai, rezultatele finale.

Astfel, după etapa de evaluare a calității științifice și soluționarea contestațiilor, din cele 143 de proiecte intrate în această fază, au fost admise 124 de proiecte care au întrunit cel puțin 85 de puncte (din 100 posibile), iar 19 au fost respinse. Reamintim că în perioada 6 - 19 martie, au fost depuse 144 de proiecte de manuale școlare, vizând 83 de discipline din planurile-cadru pentru clasele I-VI (45 din ciclul primar și 38 din ciclul gimnazial), însă ulterior un proiect a fost retras de autor, deoarece a fost depus în dublu exemplar.

După etapa de avizare științifică, din cele 124 proiecte admise, 104 au primit aviz favorabil, 8 au primit aviz favorabil, însă condiționat de însușirea de către autori a observațiilor formulate de cadrele didactice din învățământul superior cooptate în acest proces, în timp ce 12 au primit aviz nefavorabil.

Precizăm în acest context că, pentru disciplinele care nu au avut proiecte de manuale în prima sesiune, a fost lansat un al doilea apel al cărui termen-limită, prelungit, este data de 18 mai (elaborare și depunere la Registratura MEN). Lista disciplinelor de studiu pentru care s-a organizat a doua sesiune va fi completată în funcție de rezultatele finale ale primei sesiuni.

BIROUL DE COMUNICARE