[ANUNȚ] Dezbatere (ședință publică în sistem videoconferință) - Proiect de Hotărâre de Guvern privind aprobarea tipurilor de conținut și formatul actelor de studii, precum și al suplimentului la diplomă

Text Size:

  • Increase
  • Decrease
  • Normal

Current Size: 100%

Current Style: Standard

Accessibility
Data publicării: 
26.01.2024

Ministerul Educației organizează luni, 29 ianuarie 2024, ora 14:00, în sistem videoconferință, o ședință în care va avea loc dezbaterea publică a următorului proiect de act normativ:

  • Hotărâre de Guvern privind aprobarea tipurilor de conținut și formatul actelor de studii, precum și al suplimentului la diplomă (proiectul a fost publicat aici). 

Se pot înscrie (în limita a 100 de participanți) pentru a lua parte la dezbatere, în sistem online (videoconferință), toți cei interesați de optimizarea acestui proiect: persoane fizice și juridice, organizații non-guvernamentale/ale societății civile, reprezentanți ai instituțiilor publice cu atribuții în domeniu, reprezentanți ai presei.

Înscrierea se poate realiza prin intermediul unei solicitări trimise pe adresa de e-mail dezbateripublice@edu.gov.ro, până în data de 29 ianuarie 2024, ora 09:00.

Datele necesare înscrierii vor include: numele și prenumele participantului/reprezentantului legal, după caz, organizația pe care o reprezintă, datele de contact, numărul de telefon, adresa de e-mail pe care va primi link-ul de logare, precum și confirmarea participării la dezbatere.

De asemenea, persoanele interesate să-și prezinte verbal propunerile în cadrul ședinței publice sunt rugate să precizeze clar acest lucru în mesajul trimis pe adresa de e-mail anterior menționată.

Propunerile se vor face în scris, în format electronic (word/pdf), cu specificarea secțiunilor, capitolelor, articolelor din proiectul de act normativ supus dezbaterii, prin formularul anexat (disponibil mai jos, sub tag-ul Materiale informative) și se vor transmite la adresa de e-mail dezbateripublice@edu.gov.ro, până luni, 29 ianuarie 2024, ora 09:00.

Pentru susținerea propunerii/punctului de vedere, persoanele înscrise la cuvânt vor avea la dispoziție 3 minute. În situația în care propunerile formulate sunt semnificative sub raportul conținutului, timpul dedicat susținerii acestora poate fi prelungit, o singură dată, cu încă 3 minute, de către coordonatorul/moderatorul ședinței publice.

Intervențiile în cadrul ședinței vor avea loc în ordinea înscrierii.

Materiale informative: