[ANUNȚ] Dezbatere (ședință publică în sistem videoconferință) - Proiect de ordin privind aprobarea Metodologiei de alocare a fondurilor bugetare pentru finanțarea de bază și finanțarea suplimentară a instituțiilor de învățământ superior de stat - 2024

Text Size:

  • Increase
  • Decrease
  • Normal

Current Size: 100%

Current Style: Standard

Accessibility
Data publicării: 
15.12.2023

[18.12.2023] Minută ședință publică dezbatere proiect act normativ (vezi mai jos detalii privind proiectul)

***

Ministerul Educației organizează luni, 18 decembrie 2023, ora 10:00, în sistem videoconferință, ședința în care va avea loc dezbaterea publică a următorului proiect de act normativ:

  • Ordin de ministru privind aprobarea METODOLOGIEI de alocare a fondurilor bugetare pentru finanțarea de bază și finanțarea suplimentară a instituțiilor de învățământ superior de stat din România, pentru anul 2024 (proiectul a fost publicat inițial aici).

Se pot înscrie în vederea participării, în sistem online (videoconferință), în limita a 100 de persoane, toți cei interesați: persoane fizice și juridice, organizații non-guvernamentale/ale societății civile, reprezentanți ai instituțiilor publice cu atribuții în domeniu, reprezentanți ai presei.

Înscrierea se poate realiza prin intermediul unei solicitări trimise pe adresa de e-mail dezbateripublice@edu.gov.ro, până în data de 18 decembrie 2023, ora 08:00.

Datele necesare înscrierii vor include: numele și prenumele participantului/reprezentantului legal, după caz, organizația pe care o reprezintă, datele de contact, numărul de telefon, adresa de e-mail dorită pentru primirea link-ului de logare, precum și confirmarea participării la dezbatere.

De asemenea, persoanele interesate să-și prezinte verbal propunerile în cadrul ședinței publice sunt rugate să precizeze clar acest lucru în mesajul trimis pe adresa de e-mail anterior menționată.

Propunerile se vor face în scris, în format electronic (word/pdf), cu specificarea secțiunilor, capitolelor, articolelor din proiectul de act normativ supus dezbaterii, prin formularul anexat (disponibil mai jos, sub tag-ul Materiale informative) și se vor transmite la adresa de e-mail dezbateripublice@edu.gov.ro, până luni, 18 decembrie 2023, ora 08:00.

Pentru susținerea propunerii/punctului de vedere persoanele doritoare vor avea la dispoziție 3 minute.

În situația în care propunerile formulate sunt semnificative sub raportul conținutului, timpul dedicat susținerii acestora poate fi prelungit, o singură dată, cu încă 3 minute, de către coordonatorul/moderatorul ședinței publice.

Intervențiile în cadrul ședinței vor avea loc în ordinea înscrierii.