[ANUNȚ] Dezbatere (ședință online/sistem videoconferință): Proiect Standarde minimale naționale necesare și obligatorii CNATDCU: Comisia de specialitate nr. 6 - Inginerie civilă și managementul lucrărilor de construcții

Text Size:

  • Increase
  • Decrease
  • Normal

Current Size: 100%

Current Style: Standard

Accessibility
Data publicării: 
02.04.2024

Ministerul Educației organizează miercuri, 3 aprilie 2024, începând cu ora 11:00, în sistem videoconferință, o ședință în care va avea loc dezbaterea publică a următorului proiect:

  • Standardele minimale naționale necesare și obligatorii pentru conferirea titlurilor didactice de conferențiar și profesor din învățământul superior, a atestatului de abilitare, precum și a diplomei de doctor, elaborate de CNATDCU: Comisia de specialitate nr. 6 - Inginerie civilă și managementul lucrărilor de construcții

Proiectul a fost publicat inițial în secțiunea dedicată consultărilor publice (vezi linkul de mai sus). 

Se pot înscrie pentru a lua parte la dezbatere (în limita a 100 de participanți), în sistem online (videoconferință), toți cei interesați de îmbunătățirea acestui proiect: persoane fizice și juridice, organizații non-guvernamentale/ale societății civile, asociații profesionale, reprezentanți ai instituțiilor publice cu atribuții în domeniu, reprezentanți ai presei.

Înscrierea se poate realiza prin intermediul unei solicitări trimise pe adresa de e-mail dezbateripublice@edu.gov.ro, până în data de 3 aprilie 2024, ora 09:00.

Datele necesare înscrierii vor include în mod automat: numele și prenumele participantului/reprezentantului legal, după caz, organizația pe care o reprezintă, datele de contact, numărul de telefon, adresa de e-mail pe care va primi link-ul de conectare, precum și confirmarea participării la dezbatere. Aceste informații nu sunt dezvăluite terților. Absența lor atrage după sine neînscrierea la dezbatere

De asemenea, persoanele interesate să-și prezinte verbal propunerile în cadrul ședinței publice sunt rugate să precizeze clar acest lucru în mesajul trimis pe adresa de e-mail anterior menționată.

Propunerile se vor face în scris, în format electronic (word/pdf), cu specificarea secțiunilor, capitolelor, articolelor din proiectul de act normativ supus dezbaterii, prin formularul anexat (disponibil mai jos, sub tag-ul Materiale informative) și se vor transmite la adresa de e-mail dezbateripublice@edu.gov.ropână în data de 3 aprilie 2024, ora 09:00.

Pentru susținerea propunerilor/punctelor de vedere, persoanele înscrise la cuvânt vor avea la dispoziție 3 minute. În situația în care propunerile formulate sunt semnificative sub raportul conținutului, timpul dedicat susținerii acestora poate fi prelungit, o singură dată, cu încă 3 minute, de către coordonatorul/moderatorul ședinței publice.

Intervențiile în cadrul ședinței vor avea loc în ordinea înscrierii.

Materiale informative: