[ANUNȚ] Dezbatere (ședință online/sistem videoconferință) privind proiectul „Profilul și standardele profesionale ale cadrului didactic din învățământul preuniversitar”

Text Size:

  • Increase
  • Decrease
  • Normal

Current Size: 100%

Current Style: Standard

Accessibility
Data publicării: 
06.08.2024

Ministerul Educației organizează în data de 9 august 2024, ora 11:00, în sistem videoconferință, o ședință în care va avea loc dezbaterea publică a următorului proiect: 

Proiectul a fost publicat inițial în secțiunea dedicată consultărilor publice (aici).

Se pot înscrie pentru a lua parte la dezbatere (în limita a 100 de participanți), în sistem online (videoconferință), toți cei interesați de optimizarea acestui proiect: persoane fizice și juridice, organizații non-guvernamentale/ale societății civile, asociații profesionale, reprezentanți ai instituțiilor publice cu atribuții în domeniu, reprezentanți ai presei.

Înscrierea se efectuează prin intermediul unei solicitări trimise pe adresa de e-mail dezbateripublice@edu.gov.ropână în data de 8 august 2024, ora 18:30.

Datele necesare pentru înscriere vor include în mod automat: numele și prenumele participantului/reprezentantului legal, după caz, organizația pe care o reprezintă, numărul de telefon, adresa de e-mail pe care se dorește comunicarea link-ului de conectare, precum și confirmarea participării la dezbatere. Aceste informații nu sunt dezvăluite terților. 

Absența acestor informații minimale atrage după sine neînscrierea la dezbatere.

De asemenea, persoanele interesate să-și prezinte verbal propunerile în cadrul ședinței publice sunt rugate să precizeze clar acest lucru în mesajul trimis pe adresa de e-mail anterior menționată.

Propunerile se vor trimite în scris, în format electronic (word/pdf), cu specificarea secțiunilor, capitolelor, articolelor din proiectele de acte normative supuse dezbaterii, prin formularul anexat (disponibil mai jos, sub tag-ul Materiale informative), și se vor transmite la adresa de e-mail dezbateripublice@edu.gov.ropână în data 8 august 2024, ora 18:30.

Pentru susținerea propunerilor/punctelor de vedere, persoanele înscrise la cuvânt vor avea la dispoziție 3 minute. În situația în care propunerile formulate sunt semnificative sub raportul conținutului, timpul dedicat susținerii acestora poate fi prelungit, o singură dată, cu încă 3 minute, de către coordonatorul/moderatorul ședinței publice.

Intervențiile în cadrul ședinței vor avea loc în ordinea înscrierii.

***

Notă: Linkul de conectare va fi comunicat pe adresele de e-mail specificate de fiecare persoană înscrisă în data de 9 august până cel târziu la ora 10:00 (AM). 

Materiale informative: