Analiza modului de funcționare a unităților de învățământ și conexe la data de 4 martie 2022, conform raportărilor inspectoratelor școlare județene

Text Size:

  • Increase
  • Decrease
  • Normal

Current Size: 100%

Current Style: Standard

Accessibility
Versiune tiparSend by email
Data publicării: 
Duminică, 6 Martie, 2022

[text actualizat în data de 7 martie: fișierul atașat conținea o eroare de redactare]

*** *** *** 

Trendul descendent al situației epidemiologice din mediul școlar, consemnat în ultimele săptămâni, a continuat și în intervalul 28 februarie - 4 martie. Astfel, în această perioadă, numărul de infectări cu SARS-CoV-2 în unitățile de învățământ a continuat să scadă și, implicit, a scăzut și numărul de clase/unități școlare cu activitate organizată în sistem online.

Conform raportărilor centralizate, la finalul săptămânii 28 februarie - 4 martie, 18 unități de învățământ (cu personalitate juridică sau structuri) și 315 de clase/grupe funcționau în sistem online.

La momentul raportării, situația epidemiologică din școli implica următoarele date:

  • 4.247 de elevi/preșcolari - pozitivi Covid-19 (0,15%)
  • 1.000 de persoane angajate în sistemul de învățământ preuniversitar - pozitive Covid-19 (0,37%).

În urma administrării testelor antigen pe bază de salivă în unitățile de învățământ, în săptămâna 28 februarie - 4 martie 2022 au fost raportate 772 de teste de salivă pozitive. Dintre acestea, 460 (60%) au fost confirmate RT-PCR, 189 (24%) au fost infirmate, iar pentru 123 (16%) nu exista niciun răspuns la data raportării.

Situația centralizată pe județe este disponibilă atașat.

Evoluție comparativă 10 ianuarie -  4 martie (date și grafic):

Sorin Mihai CÎMPEANU,

ministrul Educației