evaluare școli doctorale

Text Size:

  • Increase
  • Decrease
  • Normal

Current Size: 100%

Current Style: Standard

Accessibility

Ordinul ministrului Educației Naționale și Cercetării Științifice nr. 6.154/2016 privind adoptarea metodologiei de reglementare a activităților desfășurate pe teritoriul României de agențiile de asigurare a calității din străinătate, înregistrate în EQAR

Ordinul ministrului Educației Naționale și Cercetării Științifice nr. 6.154/2016 privind adoptarea metodologiei de reglementare a activităților desfășurate pe teritoriul României de agențiile de asigurare a calității din străinătate, înregistrate în EQAR

Ordinul ministrului Educației Naționale și Cercetării Științifice nr. 6.153/21.12.2016 pentru adoptarea Metodologiei privind autorizarea, acreditarea şi evaluarea periodică a şcolilor doctorale, pe domenii

Autorizarea, acreditarea şi evaluarea periodică a şcolilor doctorale, pe domenii de doctorat, se realizează în conformitate cu metodologia atașată și cu documentele subsecvente elaborate în baza acesteia. Actul normativ are la bază cele trei domenii de asigurare a calității - capacitatea instituțională, eficacitatea educațională și managementul calității - în raport cu care sunt definite standardele, standardele de referință și indicatorii de performanță care trebuie îndepliniți de o școală doctorală pentru a putea funcționa.

Proiect Metodologie privind acreditarea şi evaluarea periodică a şcolilor doctorale, pe domenii (în dezbatere publică)

Proiectul de Metodologie privind acreditarea și evaluarea periodică a școlilor doctorale, lansat în dezbatere publică de Ministerul Educației, este structurat pe trei mari domenii - capacitate instituțională, eficacitate educațională și management al calității - din care derivă criteriile și indicatorii de performanță.

Consultarea publică se desfășoară între 16 și 26 octombrie.

Subscribe to RSS - evaluare școli doctorale