documentație achiziții

Text Size:

  • Increase
  • Decrease
  • Normal

Current Size: 100%

Current Style: Standard

Accessibility

Documentație de atribuire pentru închirierea unui spațiu de birouri, utilizabil ca sediu de proiect, dotat cu utilități și spații de parcare, necesar funcționării echipei de implementare, COD CPV: 70310000-7

Denumire: Ministerul Educației Nationale - Proiect CRED

Adresă: Str. G-ral Berthelot nr.28-30, sector 1, București

Localitate : Bucureşti

Cod poştal :010176

Ţara : ROMÂNIA

Persoana de contact:  Yvonne Iulia Dumitru-Lacrois

Documentația de atribuire pentru închirierea unui spațiu de birouri, utilizabil ca sediu de proiect, dotat cu utilități și spații de parcare, necesar funcționării echipei de implementare a proiectului CRED

Regăsiți atașat documentația de atribuire și caietul de sarcini aferente procedurii de închiriere a unui spațiu de birouri, utilizabil ca sediu de proiect, dotat cu utilități și spații de parcare, necesar funcționării echipei de implementare - COD CPV:  70310000-7 - Proiect Curriculum relevant, educație deschisă pentru toți - CRED COD 118327

Anunț privind atribuirea unui acord-cadru (maximum 3 semnatari) pentru servicii de paza la sediile MEN in perioada 2018 - 2019

UPDATE (21.12.2017, ora 10:15): A fost publicată atașat erata fișei de date cu anunțul privind ora-limită de depunerea ofertelor.

UPDATE (19.12.2017): Au fost publicate în arhiva atașată două documente revizuite (erate) ca urmare a constatării unor erori materiale în documentele inițiale. Extensia fișierelor este pdf.p7s.

***

Anunțuri privind rezultatele selecției partenerilor organizații neguvernamentale în vederea scrierii, depunerii și implementării proiectelor privind dezvoltarea capacității administrative a MEN, care se vor depune la finanțare la POCA 2014-2020

Publicăm, atașat, anunțurile privind rezultatele selecției partenerilor organizații neguvernamentale în vederea scrierii, depunerii și implementării proiectelor privind dezvoltarea capacității administrative a MEN, care se vor depune la finanțare la POCA 2014-2020, axa prioritară 1, obiectiv specific 1.1

Documentații de atribuire pentru achiziţia de servicii de organizare evenimente: conferință națională, respectiv vizită externă Spania [Cod CPV: 79952000-2]

UPDATE 2: Răspunsuri solicitări clarificari nr. 662/SIPOCA 3/26.07.2017 și nr. 664/SIPOCA 3/26.07.2017 (atașat)

UPDATE 1: Răspuns solicitare clarificări nr. 656, 659/SIPOCA 3/25.07.2017

1. Va rugam sa ne transmiteti caietele de sarcini si formularele aferente in format editabil.

Invitațiile conexe anunțurilor publicitare din SEAP cu numerele 98614/31.05.2017, 98608/31.05.2017, 98603/31.05.2017 și 98595/31.05.2017

Documentație de atribuire privind achiziția de servicii de pază și protecție pentru sediile Ministerului Educației Naționale

UPDATE (17 martie, ora 16:30): au fost publicate (atașat) comunicările către participanții la procesul de achizție (ultimele două documente atașate)

***

Documentația conține 6 fișiere:

Subscribe to RSS - documentație achiziții