documentație achiziții

Text Size:

  • Increase
  • Decrease
  • Normal

Current Size: 100%

Current Style: Standard

Accessibility

Documentația de atribuire pentru închirierea unui spațiu de birouri, utilizabil ca sediu de proiect, dotat cu utilități și spații de parcare, necesar funcționării echipei de implementare/Proiect „Curriculum relevant, educație deschisă pentru toți (CRED)”

Obiectul contractului: închirierea unui spațiu într-o clădire de birouri, dotată cu utilități și spații de parcare, spațiu necesar pentru asigurarea în condiții corespunzătoare a activității echipei de implementare a proiectului POCU - CRED.

Autoritate contractantă: Ministerul Educației Naționale - Proiect CRED

Adresă: Str. G-ral Berthelot nr.28-30, sector 1, București

Documentație de atribuire pentru închirierea unui spațiu de birouri, utilizabil ca sediu de proiect, dotat cu utilități și spații de parcare, necesar funcționării echipei de implementare, COD CPV: 70310000-7

Denumire: Ministerul Educației Nationale - Proiect CRED

Adresă: Str. G-ral Berthelot nr.28-30, sector 1, București

Localitate : Bucureşti

Cod poştal :010176

Ţara : ROMÂNIA

Persoana de contact:  Yvonne Iulia Dumitru-Lacrois

Documentația de atribuire pentru închirierea unui spațiu de birouri, utilizabil ca sediu de proiect, dotat cu utilități și spații de parcare, necesar funcționării echipei de implementare a proiectului CRED

Regăsiți atașat documentația de atribuire și caietul de sarcini aferente procedurii de închiriere a unui spațiu de birouri, utilizabil ca sediu de proiect, dotat cu utilități și spații de parcare, necesar funcționării echipei de implementare - COD CPV:  70310000-7 - Proiect Curriculum relevant, educație deschisă pentru toți - CRED COD 118327

Anunț privind atribuirea unui acord-cadru (maximum 3 semnatari) pentru servicii de paza la sediile MEN in perioada 2018 - 2019

UPDATE (21.12.2017, ora 10:15): A fost publicată atașat erata fișei de date cu anunțul privind ora-limită de depunerea ofertelor.

UPDATE (19.12.2017): Au fost publicate în arhiva atașată două documente revizuite (erate) ca urmare a constatării unor erori materiale în documentele inițiale. Extensia fișierelor este pdf.p7s.

***

Anunțuri privind rezultatele selecției partenerilor organizații neguvernamentale în vederea scrierii, depunerii și implementării proiectelor privind dezvoltarea capacității administrative a MEN, care se vor depune la finanțare la POCA 2014-2020

Publicăm, atașat, anunțurile privind rezultatele selecției partenerilor organizații neguvernamentale în vederea scrierii, depunerii și implementării proiectelor privind dezvoltarea capacității administrative a MEN, care se vor depune la finanțare la POCA 2014-2020, axa prioritară 1, obiectiv specific 1.1

Documentații de atribuire pentru achiziţia de servicii de organizare evenimente: conferință națională, respectiv vizită externă Spania [Cod CPV: 79952000-2]

UPDATE 2: Răspunsuri solicitări clarificari nr. 662/SIPOCA 3/26.07.2017 și nr. 664/SIPOCA 3/26.07.2017 (atașat)

UPDATE 1: Răspuns solicitare clarificări nr. 656, 659/SIPOCA 3/25.07.2017

1. Va rugam sa ne transmiteti caietele de sarcini si formularele aferente in format editabil.

Invitațiile conexe anunțurilor publicitare din SEAP cu numerele 98614/31.05.2017, 98608/31.05.2017, 98603/31.05.2017 și 98595/31.05.2017

Documentație de atribuire privind achiziția de servicii de pază și protecție pentru sediile Ministerului Educației Naționale

UPDATE (17 martie, ora 16:30): au fost publicate (atașat) comunicările către participanții la procesul de achizție (ultimele două documente atașate)

***

Documentația conține 6 fișiere:

Subscribe to RSS - documentație achiziții