achizitii si licitatii

Text Size:

  • Increase
  • Decrease
  • Normal

Current Size: 100%

Current Style: Standard

Accessibility

[Reluare] Documentație de atribuire pentru achiziţia de servicii de organizare evenimente - Reuniunea Directorilor Generali pentru Învățământ Superior (5-7 iunie 2019, București)

Regăsiți, atașat, documentația de atribuire pentru achiziţia de servicii de organizare evenimente - Reuniunea Directorilor Generali pentru Învățământ Superior (5-7 iunie 2019, București) COD CPV: 79952000-2.

Documentație de atribuire pentru achiziţia de servicii de organizare evenimente - Reuniunea Directorilor Generali pentru Învățământ Superior (5-7 iunie 2019, București)

Regăsiți, atașat, documentația de atribuire pentru achiziţia de servicii de organizare evenimente - Reuniunea Directorilor Generali pentru Învățământ Superior (5-7 iunie 2019, București) COD CPV: 79952000-2.

Documentație de atribuire pentru achiziţia de servicii de organizare evenimente - sesiune instruire R8 [COD CPV: 79952000-2]

Atașat, este disponibilă documentația de atribuire pentru achiziţia de servicii de organizare evenimente - sesiune instruire R8 [COD CPV:  79952000-2] - în cadrul proiectului ,,Dezvoltarea capacității Ministerului Educației Naționale și Cercetării Științifice de monitorizare și prognoză a evoluției învățământului superior în raport cu piața muncii”  - SIPOCA  3.

Informații suplimentare:

Invitație de participare la ofertarea unor lucrări de reparații curente și vopsitorii - clădire anexă (reluare)

Ministerul Educației Naționale (str. General Berthelot nr. 28-30, sector 1, telefon Dir. Administrativ și Achiziții - 021/405.63.30) lansează o invitație de participare la ofertarea lucrărilor necesare a se executa în clădirea administrativă P+1.

Lucrările propuse, conform caietului de sarcini, constau în:

  • Reparații locale ale tencuielilor la interior și exterior

  • Vopsitorii cu vopsea lavabilă de exterior si interior

  • Reparații locale ale șarpantei din lemn

Documentația de atribuire pentru închirierea unui spațiu de birouri, utilizabil ca sediu de proiect, dotat cu utilități și spații de parcare, necesar funcționării echipei de implementare a proiectului CRED

Regăsiți atașat documentația de atribuire și caietul de sarcini aferente procedurii de închiriere a unui spațiu de birouri, utilizabil ca sediu de proiect, dotat cu utilități și spații de parcare, necesar funcționării echipei de implementare - COD CPV:  70310000-7 - Proiect Curriculum relevant, educație deschisă pentru toți - CRED COD 118327

Documentație de atribuire pentru inchiriere a unui spațiu de birouri, utilizabil ca sediu de proiect, dotat cu utilități și spații de parcare, necesar funcționării echipei de implementare CRED COD 118327

Pagini

Subscribe to RSS - achizitii si licitatii