noutăți

Text Size:

  • Increase
  • Decrease
  • Normal

Current Size: 100%

Current Style: Standard

Accessibility

Grafic pentru evaluarea şi aprobarea dosarelor depuse de către directorii generali şi directorii generali adjuncţi din bibliotecile centrale universitare

În conformitate cu prevederile ordinului de ministru nr. 4196/2018 pentru aprobarea Metodologiei privind acordarea gradaţiei de merit personalului didactic auxiliar din bibliotecile centrale universitare, se stabilește următorul grafic pentru evaluarea şi aprobarea dosarelor depuse de către directorii generali şi directorii generali adjuncţi din bibliotecile centrale universitare:

Invitație de participare la ofertare privind achiziția publică de servicii organizare seminarii (Cod CPV 79951000-5) pentru formarea mentorilor în cadrul Proiectului „JOBS - Orientare profesională - instruire în întreprinderi și școli”

Ministerul Educației Naționale (MEN) invită toate entitățile interesaate să participe la ofertarea privind achiziția publică de servicii organizare seminarii (Cod CPV 79951000-5) pentru formarea mentorilor în cadrul Proiectului „JOBS - Orientare profesională - instruire în întreprinderi și școli”. 

Obiectivele supuse ofertării sunt descrise în Caietul de sarcini, anexat acestei invitații.

Invitație de participare la ofertare privind achiziția publică de servicii de dezvoltare software de formare profesională (Cod CPV 72212931-4) în cadrul Proiectului „JOBS – Orientare profesională - instruire în întreprinderi și școli”

Ministerul Educației Naționale (MEN) invită entitățile interesate să participe la ofertarea privind achiziția publică de servicii organizare seminarii (Cod CPV 79951000-5) pentru formarea mentorilor în cadrul Proiectului „JOBS - Orientare profesională - instruire în întreprinderi și școli”.

Obiectivele supuse ofertării sunt descrise în Caietul de sarcini, anexat acestei invitații.

Documentația de atribuire pentru închirierea unui spațiu de birouri, utilizabil ca sediu de proiect, dotat cu utilități și spații de parcare, necesar funcționării echipei de implementare/Proiect „Curriculum relevant, educație deschisă pentru toți (CRED)”

Obiectul contractului: închirierea unui spațiu într-o clădire de birouri, dotată cu utilități și spații de parcare, spațiu necesar pentru asigurarea în condiții corespunzătoare a activității echipei de implementare a proiectului POCU - CRED.

Autoritate contractantă: Ministerul Educației Naționale - Proiect CRED

Adresă: Str. G-ral Berthelot nr.28-30, sector 1, București

Etichetă : 

[Consultare publică] Proiect de Hotărâre privind aprobarea Metodologiei-cadru referitoare la organizarea și desfășurarea examenului de promovare în cariera didactică, pentru învăţământul superior

Ministerul Educației Naționale supune consultării publice proiectul de Hotărâre privind aprobarea Metodologiei-cadru referitoare la organizarea și desfășurarea examenului de promovare în cariera didactică, pentru învăţământul superior.

Eventualele observații și propuneri pe marginea proiectului atașat vor fi comunicate, până la data de 20.09.2018, Direcției Generale Învățământ Universitar atât în format letric, cât și electronic, la adresa de e-mail dgis@edu.gov.ro.

[Consultare publică] Proiect de Hotărâre pentru modificarea și completarea Anexei 1 la Hotărârea Guvernului 457/2011 privind aprobarea Metodologiei-cadru de concurs pentru ocuparea posturilor didactice și de cercetare vacante din învăţământul superior

Ministerul Educației Naționale supune consultării publice proiectul de Hotărâre pentru modificarea și completarea Anexei 1 la Hotărârea Guvernului 457/2011 privind aprobarea Metodologiei-cadru de concurs pentru ocuparea posturilor didactice și de cercetare vacante din învăţământul superior.

Concurs pentru ocuparea a 4 posturi de experți pentru derularea activității de colectare a datelor aferente celui de al doilea raport de monitorizare, care vor colecta date pe o perioadă de 5 luni - proiect SIPOCA 17

Ministerul Educației Naționale anunță scoaterea la concurs a 4 posturi de experți pentru derularea activității de colectare a datelor aferente celui de al doilea raport de monitorizare, care vor colecta date pe o perioadă de 5 luni.

Activitatea se va desfășura cadrul proiectului „Monitorizarea și evaluarea strategiilor condiționalități ex-ante în educație și îmbunătățirea procesului decizional prin monitorizarea performanței instituționale la nivel central și local”, cod SIPOCA 17.

Detalii în documentele atașate.

Rezultatele obținute în cadrul proiectului „Dezvoltarea capacității Ministerului Educației Naționale de monitorizare și prognoză a evoluției învățământului superior în raport cu piața muncii” (SIPOCA 3)

Modulele aferente Rezultatului 3 (R3) al proiectului „Studiul de impact realizat al strategiilor și al diferitelor intervenții dezvoltate pentru sistemul de învățământ superior asupra ofertelor educaționale ale universităților și angajatorilori” (SIPOCA 3)

Pagini

Subscribe to RSS - noutăți