noutăți

Text Size:

  • Increase
  • Decrease
  • Normal

Current Size: 100%

Current Style: Standard

Accessibility

Rezultatele evaluării + Graficul evaluării și aprobării dosarelor depuse de către directorii generali şi directorii generali adjuncţi din bibliotecile centrale universitare

UPDATE 2 (27 septembrie)

Rezultatul soluționării contestației formulate în urma evaluării dosarelor depuse pentru acordarea gradaţiei de merit irectorilor generali şi directorilor generali adjuncţi din bibliotecile centrale universitare este disponibil aici.

___ ___ ___

UPDATE 1 (25 septembrie)

[Consultare publică] Proiectul ordinului de ministru privind regimul manualelor școlare

Ministerul Educației Naționale supune procesului de consultare publică proiectul de ordin de ministru privind regimul manualelor școlare.

Ordinul de ministru are ca obiect reglementarea regimului manualelor şcolare, în conformitate cu prevederile următoarelor metodologii (prezentate, de asemenea, ca proiecte):  

Documentație de atribuire pentru achiziţia de servicii de organizare evenimente - sesiune instruire R8 [COD CPV: 79952000-2]

Atașat, este disponibilă documentația de atribuire pentru achiziţia de servicii de organizare evenimente - sesiune instruire R8 [COD CPV:  79952000-2] - în cadrul proiectului ,,Dezvoltarea capacității Ministerului Educației Naționale și Cercetării Științifice de monitorizare și prognoză a evoluției învățământului superior în raport cu piața muncii”  - SIPOCA  3.

Informații suplimentare:

Apel de propuneri pentru microgranturi în cadrul programului comun al Consiliului Europei și Uniunii Europene - Democratic and Inclusive School Culture in Operation (DISCO)

Consiliul Europei a lansat al doilea apel de propuneri pentru microgranturi în cadrul programului comun al Consiliului Europei și Uniunii Europene - Democratic and Inclusive School Culture in Operation/DISCO (O cultură școlară democratică și incluzivă în funcțiune).

Prin acest apel vor fi sprijinite proiecte care își propun să contribuie la construirea unor societăți democratice și incluzive prin promovarea educației pentru cetățenie democratică și educației pentru drepturile omului în statele parte ale Convenției Culturale Europene.

Inițiativa creării universităților europene: sesiune de informare organizată de Comisia Europeană (18 decembrie 2018)

Referitor la Inițiativa creării Universităților Europene, vă informăm că s-a deschis înregistrarea pentru participarea la sesiunea de informare pe această temă, care va avea loc în data de 18 decembrie 2018.

Etichetă : 

Transmisiune în direct organizată de Centrul European de Limbi Moderne al Consiliului Europei, 12 decembrie, ora 9:00

Miercuri, 12 decembrie a.c., în intervalul 9:00-10:30, Centrul European de Limbi Modene (CELM) al Consiliului Europei va organiza o transmisiune în direct, în limbile engleză și franceză, cu titlul Încurajarea inovării în educația lingvistică (Inspiring innovation in language education / Inspirer l’innovation dans l’éducation aux langues).

Etichetă : 

[Consultare publică] Proiecte de ordine de ministru privind finanțarea învățământului superior (în anul 2019)

UPDATE (28 decembrie 2018)

Este supusă, de asemenea, procesului de consultare publică, până în data de 13 ianuarie (inclusiv)propunerea de metodologie privind alocarea fondurilor bugetare pentru finanțarea de bază și finanțarea suplimentară, a instituțiilor de învățământ superior de stat din România, pentru anul 2019 (proiect elaborat de CNFIS).

***

Documentație de atribuire pentru închirierea unui spațiu de birouri, utilizabil ca sediu de proiect, dotat cu utilități și spații de parcare, necesar funcționării echipei de implementare/Proiect „Curriculum relevant, educație deschisă pentru toți (CRED)”

Obiectul contractului: închirierea unui spațiu într-o clădire de birouri, dotată cu utilități și spații de parcare, spațiu necesar pentru asigurarea în condiții corespunzătoare a activității echipei de implementare a proiectului „Curriculum relevant, educație deschisă pentru toți - CRED”

* [reluare procedură]

Autoritate contractantă: Ministerul Educației Naționale - Proiect CRED

Pagini

Subscribe to RSS - noutăți