<<< Întoarcere la pagina principală
---
I. Proiecte cofinanţate prin PODCA
I. 1. Implementate în perioada 2010/2011 - 2013/2014
- Prevenirea corupţiei în educaţie prin informare, formare şi responsabilizare, PODCA, SMIS 30342
- Sisteme moderne de preluare, evaluare şi informare privind tezele de doctorat şi de gestionare a titlurilor universitare în cadrul Ministerului Educaţiei Naţionale, PODCA, SMIS 38699
- Îmbunătăţirea eficacităţii organizaţionale a Învăţământului Superior prin stabilirea unui set de indicatori specifici şi crearea capabilităţii de gestionare şi monitorizare a acestora, PODCA, SMIS 38732
- O nouă cultură a descentralizării managementului educaţional la nivel naţional, PODCA, SMIS 37676
- Dezvoltarea capacităţii administrative a MECS prin implementarea managementului strategic şi îmbunataţirea leadership-ului instituției, PODCA, SMIS 39174
I. 2. Implementate în perioada 2012-2015
- Platformă metodologică şi informatică pentru organizarea şi desfăşurarea programelor "Admiterea în învăţământul liceal de stat", "Bacalaureat", "Certificare a calificării profesionale", "Mişcarea personalului didatic din învăţământul preuniversitar", PODCA, SMIS 32567
- Creşterea calităţii sistemului educațional preuniversitar din România prin implementarea de instrumente moderne de management şi monitorizare, PODCA, SMIS 37655
- Îmbunătăţirea eficacităţii organizaţionale a MECS şi a instituţiilor subordonate prin dezvoltarea sistemului de control managerial intern (SCMI), PODCA, SMIS 37635
II. Proiecte cofinanţate prin POSDRU
II.1. Implementate in perioada 2010/2011 - 2013/2014
- Organizarea interdisciplinară a ofertelor de învăţare pentru formarea competenţelor cheie la şcolarii din clasele I-IV - program de formare continuă de tip "blended learning" pentru cadrele didactice din învăţământul primar POSDRU/87/1.3/S/63113
- Program educaţional integrat de facilitare a tranziţiei din ciclul de învăţământ gimnazial în vederea prevenirii insuccesului şcolar la elevi POSDRU/91/2.2/S/63189
- Banca de date naţională a formării continue a personalului didactic din învăţământul preuniversitar POSDRU/87/1.3/S/63931
- Medierea - modalitate de soluţionare a conflictelor apărute în mediul şcolar POSDRU/57/1.3/S/34825
- Împreună cu copiii pentru un debut şcolar de calitate - instrumente didactice pentru preşcolarii din grupa pregătitoare POSDRU/91/2.2/S/63126
- Competenţe cheie prin jocuri virtuale la gradiniţă - resurse didactice pentru punerea bazelor formării competenţelor cheie la preşcolari POSDRU/87/1.3/S/63158
- Convergenţa pregătirii universitare cu viaţa activă în domeniul economic POSDRU/90/2.1/S/63960
- Managementul comunicării cu alumni pentru instituţii de învăţământ superior din România POSDRU/86/1.2/S/56283
- Managementul situațiilor de criză la nivelul unității școlare POSDRU/85/1.1/S/64345
- Tineri antreprenori de succes POSDRU/92/3.1/S/62264
- Dezvoltarea şi implementarea unui program-pilot integrat pentru creşterea accesului la ȋnvăţămȃntul superior pentru persoane cu dizabilităţi POSDRU/86/1.2/S/63951
- De la teorie la practică prin întreprinderea simulată POSDRU/90/2.1/S/58123
- Managementul corelării sistemului de învăţământ cu piaţa muncii POSDRU/86/1.2/S/52422
- Formarea competentelor personalului didactic pentru promovarea stării de bine a copiilor în şcoli POSDRU/57/1.3/S/33894
- Calitate, inovare, comunicare în sistemul de formare continuă a didacticienilor din învățământul superior POSDRU/87/1.3/S/6370
- Pentru sănătatea ta, pentru a nu abandona şcoala POSDRU/91/2.2/S/61752
- Bursa de proiecte POSDRU/86/1.2/S/62885
- Facilitator pentru învăţare permanentă pentru o şcoală care învaţă! POSDRU/57/1.3/S/30074
- Comunitate virtuală interuniversitară pentru ştiinţă, tehnologie,inovare şi valorificare a proprietăţii intelectuale POSDRU/86/1.2/S/56872
- Întreprindere simulată pentru tehnici de lucru în cadrul companiilor tehnologice POSDRU/90/2.1/S/56319
- DE LA DEBUT LA SUCCES - program naţional de mentorat de inserţie profesională a cadrelor didactice POSDRU/57/1.3/S/36525
- Oportunităţi pentru o carieră didactică de calitate printr-un program naţional de formare continuă a profesorilor de matematică din învăţământul preuniversitar POSDRU/87/1.3/S/62882
- Promovarea şi stimularea performanţei şcolare pentru elevii din învăţământul preuniversitar care provin din grupuri vulnerabile POSDRU/85/1.1/S/60817
- Reţeaua Autorităţilor Competente pentru Calificările Profesionale din România (IMI PQ NET România) POSDRU/93/3.3/S/53132
- Un învăţământ performant bazat pe decizii fundamentale - Strategii de valorificare a evaluărilor internaţionale privind rezultatele învăţării POSDRU/55/1.1/S/35279
- Formarea continuă a cadrelor didactice pentru utilizarea resurselor informatice moderne în predarea eficientă a limbii franceze si evaluarea la nivel european a competenţelor lingvistice POSDRU/87/1.3/S/62771
- Formarea continuă a cadrelor didactice pentru utilizarea resurselor informatice moderne în predarea eficientă a limbii engleze şi evaluarea la nivel european a competenţelor lingvistice POSDRU/87/1.3/S/62665
II.2. Implementate în perioadele 2008-2009 și 2011-2012
- Instrumente digitale de ameliorare a calităţii evaluării în învațământul preuniversitar POSDRU/1/1.1/S/3/3074
- Restructurarea sistemului de formare continuă a personalului din învăţământul preuniversitar prin generalizarea sistemului de credite profesionale transferabile POSDRU/3/1.3/S/2/3777
- Oferte educaţionale incluzive extracurriculare şi extraşcolare pentru formarea stilului de viaţă sănătos şi a cetăţeniei active pentru copiii din comunităţi dezavantajate, cu precădere rurale în învăţământul preuniversitar din Romania POSDRU/1/1.1/S/7/4390
- Toți la grădiniță, toți în clasa I.Programe integrate pentru creşterea accesului la educaţie şi a nivelului educaţional al copiilor din comunităţi defavorizate, cu precădere rromi POSDRU/8/2.2/S/3/2194
- Profesionişti în managementul educaţional preuniversitar POSDRU/1/1.1/S/2/4037
- Tinerii împotriva violenţei POSDRU/1/1.1/S/6/4568
- Dezvoltarea resurselor umane în educaţie pentru administrarea reţelelor de calculatoare din şcolile româneşti prin dezvoltarea şi susţinerea de programe care să sprijine noi profesii în educaţie, în contextul procesului de reconversie a profesorilor şi atingerea masei critice de stabilizare a acestora în şcoli, precum şi orientarea lor către domenii cerute de piaţa muncii POSDRU/3/1.3/S/5/4103
- Formarea de consilieri şi asistenţi suport pentru implementarea strategiei de descentralizare a învăţământului preuniversitar POSDRU/1/1.1/S/8/4554
- Metode inovative în formarea personalului didactic pentru dezvoltarea abilităţilor de viaţă ale elevilor POSDRU/3/1.3/S/3/4713
- Profesorul creator de soft educaţional POSDRU/57/1.3/S/34533
- Informare corectă - cheia recunoaşterii studiilor POSDRU/2/1.2/S/6/2789
- Dezvoltarea competenţelor cheie - premisă a incluziunii sociale POSDRU/55/1.1/S/41523
- Formarea cadrelor didactice universitare şi a studenţilor în domeniul utilizării unor instrumente moderne de predare-învăţare-evaluare - pentru disciplinele matematice, în vederea creării de competenţe POSDRU/56/1.2/S/32768
- Instruirea în societatea cunoaşterii POSDRU/3/1.3/S/7/4719
- Educaţie, calificare şi facilitarea tranziţiei spre un loc de muncă pentru elevi şi tineri cu risc sau în situaţie de abandon şcolar POSDRU/8/2.2/S/3024
II.3. Implementate în perioada 2014-2015
- Personalul didactic din sistemul de învăţământ preuniversitar şi universitar de stat – promotor al învăţării pe tot parcursul vieţii POSDRU/174/1.3/S/3/149155
- Istoria recentă a României. Pachet educaţional pentru cursul opţional de istorie recentă a României POSDRU/153/1.1/S/142342
- Cadrul metodologic privind recunoașterea și echivalarea competențelor profesionale dobândite formal, nonformal sau informal de către asistenții medicali care nu au urmat studii universitare de licență POSDRU/155/1.2/S/141134
- Îmbunătăţirea calităţii sistemului naţional de învăţământ superior în conformitate cu schimbările societăţii bazate pe cunoaştere şi cu dinamica pieţei muncii POSDRU/155/1.2/S/139950
III. Proiecte cofinanţate prin POSCCE
Internet în şcoala ta. Conectarea la Internet broadband a unităţilor şcolare din zona rurală şi mic urbană, POSCCE, SMIS 39845
---
IV. Proiecte implementate în exercițiul financiar 2014-2020
1. Noi instrumente pentru Strategia națională privind educația continuă a adulților din România - Edu-C-Ad (SIPOCA 867)
2. Noi perspective în educație - NPE (Cod MySMIS 116793, SIPOCA 398)
- Rezultatele finale înregistrate la concursul de recrutare și selecție experți pentru posturile vacante din echipa Ministerului Educației și Cercetării (în afara organigramei) în proiectul Noi perspective în educație - NPE, SIPOCA 398, MySMIS 116793 [data publicării: 30.03.2021]
- Rezultatele înregistrate la proba de interviu din cadrul concursului de recrutare și selecție experți pentru posturile vacante din echipa Ministerului Educației și Cercetării (în afara organigramei) în proiectul Noi perspective în educație - NPE, SIPOCA 398, MySMIS 116793 [data publicării: 26.03.2021]
- Rezultatul soluționării contestației despuse în urma comunicării rezultatelor probei de evaluare a dosarelor din cadrul concursului de recrutare și selecție experți pentru posturile vacante din echipa Ministerului Educației și Cercetării (în afara organigramei) în proiectul Noi perspective în educație - NPE, SIPOCA 398, MySMIS 116793 [data publicării: 24.03.2021]
- Rezultatul probei de verificare a eligibilității administrative din cadrul concursului de recrutare și selecție experți pentru posturile vacante din echipa Ministerului Educației și Cercetării (în afara organigramei) în proiectul Noi perspective în educație - NPE, SIPOCA 398, MySMIS 116793 [data publicării: 18.03.2021]
- Anunț privind recrutarea și selecția unor experți pentru posturile vacante din echipa Ministerului Educației și Cercetării, beneficiar al proiectului „Noi perspective în educație” - NPE, Cod MySMIS 116793, SIPOCA 398 + Anexă 1 (fișier ediitabil în arhivă rar) + Anexă 2 (fișier ediitabil în arhivă rar) + Anexă 3 (fișier ediitabil în arhivă rar) [data publicării: 03.03.2021]
Arhivă anunțuri de recrutare și selecție posturi vacante proiect „Noi perspective în educație” - NPE, Cod MySMIS 116793, SIPOCA 398
► Etapa ianuarie - februarie 2020
- Rezultatele finale înregistrate la concursul de recrutare și selecție experți pentru posturile vacante din echipa Ministerului Educației și Cercetării (în afara organigramei) în cadrul proiectului Noi perspective în educație - NPE, SIPOCA 398, MySMIS 116793 (data publicării: 24.02.2020)
- Rezultatul probei de interviu din cadrul concursului de recrutare și selecție experți pentru posturile vacante din echipa Ministerului Educației și Cercetării (în afara organigramei) în proiectul Noi perspective în educație - NPE, SIPOCA 398, MySMIS 116793 (data publicării: 21.02.2020)
- Rezultatul înregistrat la proba scrisă a concursului de recrutare și selecție experți pentru posturile vacante din echipa Ministerului Educației și Cercetării (în afara organigramei) în cadrul proiectului Noi perspective în educație - NPE, SIPOCA 398, MySMIS 116793 (data publicării: 18.02.2020)
- Rezultatul soluționării contestației depuse în urma comunicării rezultatelor înregistrate la proba de evaluare a dosarelor din cadrul concursului de recrutare și selecție experți pentru posturile vacante din echipa Ministerului Educației și Cercetării (în afara organigramei) în proiectul Noi perspective în educație - NPE, SIPOCA 398, MySMIS 116793 (data publicării: 17.02.2020)
- Rezultatul probei de evaluare a dosarelor din cadrul concursului de recrutare și selecție experți pentru posturile vacante din echipa Ministerului Educației și Cercetării (în afara organigramei) în cadrul proiectului Noi perspective în educație - NPE, SIPOCA 398, MySMIS 116793 (data publicării: 13.02.2020)
- Rezultatul probei de verificare a eligibilității administrative din cadrul concursului de recrutare și selecție experți pentru posturile vacante din echipa Ministerului Educației și Cercetării (în afara organigramei) în cadrul proiectului Noi perspective în educație - NPE, SIPOCA 398, MySMIS 116793 (data publicării: 11.02.2020)
- Anunț privind scoaterea la concurs a două posturi de experți în cadrul proiectului Noi perspective în educație - NPE, Cod MySMIS 116793, SIPOCA 398 pentru activități care se desfășoară în perioada martie - decembrie 2020 + anexe [arhivă zip compusă din 3 fișiere word: cerere de înscriere/declarație de disponibilitate/consimțământ GDPR] (data publicării: 23.01.2020)
► Etapa octombrie - noiembrie 2019
- Rezultatul final înregistrat la concursul de recrutare și selecție a unor experți pentru posturile vacante din echipa Ministerului Educației Naționale, beneficiar al proiectului Noi perspective în educație - NPE [Cod SIPOCA 398, Cod MySMIS 116793] (data publicării: 11.11.2019)
- Rezultatul probei de interviu din cadrul concursului de recrutare și selecție a unor experți pentru posturile vacante din echipa Ministerului Educației Naționale, beneficiar al proiectului Noi perspective în educație - NPE [Cod SIPOCA 398, Cod MySMIS 116793] (data publicării: 8.11.2019)
- Rezultatul probei scrise din cadrul concursului de recrutare și selecție a unor experți pentru posturile vacante din echipa Ministerului Educației Naționale, beneficiar al proiectului Noi perspective în educație - NPE [Cod SIPOCA 398, Cod MySMIS 116793] (data publicării: 5.11.2019)
- Rezultatul probei de evaluare a dosarelor la concursul de recrutare și selecție a unor experți pentru posturile vacante din echipa Ministerului Educației Naționale, beneficiar al proiectului Noi perspective în educație - NPE [Cod SIPOCA 398, Cod MySMIS 116793] (data publicării: 31.10.2019)
- Rezultatul probei de verificare a eligibilității administrative din cadrul concursului de recrutare și selecție a unor experți pentru posturile vacante din echipa Ministerului Educației Naționale, beneficiar al proiectului Noi perspective în educație - NPE [Cod SIPOCA 398, Cod MySMIS 116793] (data publicării: 29.10.2019)
- Anunț privind recrutarea și selecția unor experți pentru posturile vacante din echipa Ministerului Educației Naționale, beneficiar al proiectului Noi perspective în educație - NPE [Cod SIPOCA 398, Cod MySMIS 116793] + anexe [arhivă rar] (data publicării: 11.10.2019)
► Etapa iulie - august 2019
----------------------------
5. Dezvoltarea durabilă și egalitatea de șanse (raport)
- Modulele aferente Rezultatului 3 (R3) al proiectului „Studiul de impact realizat al strategiilor și al diferitelor intervenții dezvoltate pentru sistemul de învățământ superior asupra ofertelor educaționale ale universităților și angajatorilori” (SIPOCA 3)
- SIPOCA3_Conferinta Sinaia_iunie 2017
- SIPOCA3_vizitadestudiu1_Marea Britanie
- Documentația de atribuire a contractului de organizare evenimente (vizită externă Franța în perioada 25.02-03.03.2018)
- 20170504_Sipoca3_Anunt de presa - CCOE- V5
- 20180223_Sipoca3_ Vizita de studiu 2 - Spania_CCOE_CO_V5
- Complutense University of Madrid_v2_CO
- Ministerul Educației, Culturii si Sportului + CEO_CO_V2
- SEPIE
- Universidad Autonoma de Madrid_v2_CO
6. 1. Rezumatul livrabilelor proiectului „Dezvoltarea capacității Ministerului Educației Naționale și Cercetării Științifice de monitorizare și prognoză a evoluției învățământului superior în raport cu piața muncii" - SIPOCA 3
- Regulament de organizare și desfășurarea a Centrului de Profesionalizare a Managementului Universitar
- Politici publice alternative pentru îmbunătățirea cadrului de organizare și funcționare a învățământului preuniversitar particular (EDU-PART)– SIPOCA 231
- R1-M1 - Instrumente de monitorizare și analiza datelor existente in 8 universitati
- R1-M2 - Instrumente de monitorizare și analiza datelor existente in 8 universitati
- R1-M3 - Instrumente de monitorizare și analiza datelor existente in 8 universitati
- R1-M4 - Instrumente de monitorizare și analiza datelor existente in 8 universitati
- R1-M5 - Instrumente de monitorizare și analiza datelor existente in 8 universitati
- R1-M6 - Instrumente de monitorizare și analiza datelor existente in 8 universitati
- R1-M19 - Analiza functionala privind sisitemele de monitorizare existente in universitati si la nivelul MEN
- Rezumat R3_M1_M16_website
- Rezumat R4_M1_M5_website
- R1-M1-M4
- R1-M5-M8
- R1-M9-M20
- R1-M13-M16
- R1-M17-M18-M21
- R2-M1-M5
- R2-M6
- R2-M7-M8-M9-M12
- R2-M10-M11
- R3-M1-M3
- R3-M4-M7
- R3-M8-M10
- R3-M11-M14
- R3-M15-M16
- R3_10_M_Faza a 2.1
- R3_10_M_Faza a 2.2
- R3_10_M_Faza a 2.3
- R3_10_M_Faza a 2.4
- R3_14_M_Faza a 3.1
- R3_14_M_Faza a 3.2
- R3_14_M_Faza a 3.3
- R7_Exp_faza 1.1
- R7_Exp_faza 1.2
- R4-M1-M5
- R4-M6-M10
V. Monitorizarea și evaluarea strategiilor condiționalități ex-ante în educație - SIPOCA 17
VI. Proiecte cofinanțate prin POAD (2014-2020)
VII. Proiecte derulate prin Programul Operațional Infrastructură Mare 2014 - 2020 (POIm)
2. Protejarea sănătății elevilor și a personalului implicat în desfășurarea activităților educaționale în contextul răspândirii virusului SARS.CoV.2 (POIm 139418)
VIII. INTESPO - Înregistrarea Tinerilor în Evidențele Serviciului Public de Ocupare POCU/135/2/3/113589
IX. Curriculum relevant, educație deschisă pentru toți - CRED, cod SMIS 2014+:118327
- 9546 de afişări