Noutăţi

Text Size:

  • Increase
  • Decrease
  • Normal

Current Size: 100%

Current Style: Standard

Accessibility
03.08.2016

Ordinul ministrului Educaţiei Naţionale şi Cercetării Ştiinţifice nr. 4664/2.08.2016 privind aplicarea unor acte normative, mai exact a Ordonanţei de Urgenţă nr. 41/2016 privind stabilirea unor măsuri de simplificare la nivelul administraţiei publice centrale şi pentru modificarea şi completarea unor acte normative (în vigoare de la 30.06.2016). Detalii suplimentare aici.

11.08.2016

Ordinul ministrului Educaţiei Naţionale şi Cercetării Ştiinţifice nr. 4662/1.08.2016 privind luarea măsurilor prevăzute la art. 170 din Legea Educaţiei Naţionale nr. 1, cu modificările şi completările ulterioare, urmare a soluţionării unor sesizări referitoare la nerespectarea standardelor de calitate sau de etică profesională, inclusiv cu privire la existenţa plagiatului, în cadrul unei teze de doctorat

02.08.2016

Proiect de Hotărâre de Guvern pentru aprobarea Normelor metodologice privind aplicarea prevederilor alin. (2), alin. (3) și alin. (8) ale art. 3[1], art. 3[3] și art. 3[4] din Ordonanța de urgenţă a Guvernului nr. 57/2015 privind salarizarea personalului plătit din fonduri publice în anul 2016, prorogarea unor termene, precum şi unele măsuri fiscal-bugetare şi pentru modificarea şi completarea unor acte normative, cu modificările și completările ulterioare.

25.07.2016

Metodologia din fişierul ataşat stabileşte criteriile privind alegerea membrilor Comitetului de selecţie care va stabili componenţa noului Consiliu Naţional de Etică a Cercetării Ştiinţifice, Dezvoltării Tehnologice şi Inovării (CNECSDTI), respectiv a membrilor CNECSDTI.

07.07.2016

Documentul de mai jos conține protocolul de colaborare între Ministerul Educaţiei şi universităţi privind interconectarea instituţiilor de învăţământ superior cu Sistemul Informatic Integrat al Învăţământului din România (SIIIR). 

06.07.2016

Documentul ataşat este varianta optimizată a documentului-concept „Opţiunile de educaţie şi formare profesională ale absolvenţilor de clasa a VIII-a” şi este rezultatul integrării feedback-ului primit în cadrul dezbaterii publice organizate de Centrul Naţional pentru Dezvoltarea Învăţământului Profesional şi Tehnic (CNIDPT) pe tema implementării învăţământului profesional-dual.

Pagini