2022
Răspuns consolidat la solicitările de clarificări privind achiziția de servicii pentru organizarea de Workshop-uri / Ateliere în cadrul proiectului Competența și eficiență în predarea limbii române copiilor și elevilor aparținând minorităților naționale din România [data publicării: 29.12.2022]
-
Invitație de participare la procedura de achiziție servicii pentru organizarea de Workshop-uri / Ateliere în cadrul proiectului Competența și eficiență în predarea limbii române copiilor și elevilor aparținând minorităților naționale din România [data publicării: 19.12.2022]
-
Invitație de participare la achiziția de servicii de concepție tehnică: servicii de proiectare privind elaborarea documentațiilor necesare efectuării lucrărilor de modernizare a grupurilor sanitare comune din sediul Ministerului Educației din București (Str. G-ral Berthelot nr. 28 - 30) [data publicării: 24.11.2022]
-
Invitație de participare lucrări de reparații curente la sediul Ministerului Educației din Str. Spiru Haret 10 - 12 [data publicării: 18.11.2022]
-
Invitație de participare: Instrucțiuni privind achiziția de servicii organizare evenimente - ateliere de lucru mentorat didactic [data publicării: 14.11.2022 + completări ulterioare, vezi mai jos succesiunea, marcată cu italic]
-
Raportul privind anularea procedurii de achiziție de servicii organizare ateliere de lucru - mentorat didactic ca suport la activitatea A6 în cadrul proiectului Profesionalizarea carierei didactice - PROF [data publicării: 12.12.2022]
-
Decizie privind anularea procedurii de achiziție de servicii organizare ateliere de lucru - mentorat didactic ca suport la activitatea A6 în cadrul proiectului Profesionalizarea carierei didactice - PROF [data publicării: 12.12.2022]
-
Răspuns la solicitarea de clarificări privind achiziția de servicii organizare evenimente - ateliere de lucru mentorat didactic și Caietul de sarcini achiziție servicii organizare ateliere de lucru [data publicării: 22.11.2022]
-
Anunț de tip Erată pentru achiziția de servicii organizare ateliere de lucru mentorat didactic - vezi mai jos anunțul publicat în data de 14 noiembrie a.c. [data publicării: 21.11.2022]
-
[arhivă ZIP] Anexe - Modele Formulare
-
-
[fișier pdf] Invitație de participare lucrări specializate de construcții [data publicării: 07.11.2022]
-
[fișier pdf] Invitație de participare achiziție lucrări specializate de construcții - spații BP [data publicării: 19.10.2022]
-
[fișier pdf] Invitație de participare la procedura de achiziție Servicii de administrare imobile (întreținere și reparație) pentru sediile Ministerului Educației [data publicării: 22.09.2022]
-
[fișier pdf] Caiet de sarcini
-
-
Anunț privind achiziția de Servicii de organizare workshop în cadrul proiectului Competența și eficiență în predarea limbii române copiilor și elevilor aparținâd minorităților naționale din România [data publicării: 09.09.2022]
-
[fișier pdf] Invitație de participare la procedura de achiziție a unor lucrări specializate de construcții (birourile 4, 16, 56 și holurile - parțial - din clădirea Ministerului Educației), situată în str. General Berthelot nr. 28 - 30, București, sector 1 [data publicării: 25.08.2022]
-
[fișier pdf] Caiet de sarcini
-
-
[fișier pdf] Invitație de participare la procedura de achiziție a unor lucrări specializate de construcții (birourile 64 și 64A) din clădirea Ministerului Educației, situată în str. General Berthelot nr. 28 - 30, București, sector 1 [data publicării: 21.07.2022]
-
[fișier pdf] Invitație de consultare a pieței privind evaluarea și estimarea serviciilor administrare imobil din sediile Ministerului Educației [data publicării: 19.07.2022]
-
[fișier pdf] Invitație de consultare a pieței în vederea achiziției unor lucrări specializate de construcții în birourile unde și-a desfășurat activitatea Registratura Ministerului Educației din clădirea situată în str. Spiru Haret nr. 10 - 12 [data publicării: 21.06.2022]
-
[fișier pdf] Invitație de consultare a pieței în vederea achiziției de servicii de cadastru constând în actualizarea cadastrală în ceea ce privește sediile Ministerului Educației [data publicării: 31.05.2022]
-
[fișier pdf] Invitație de consultare a pieței privind evaluarea și estimarea lucrărilor de reabilitare a instalației sanitare de alimentare cu apă și de scurgere din grupurile sanitare, respectiv amenajarea grupurilor sanitare din sediul Ministerului Educației din str. G-ral Berthelot nr. 28-30 [data publicării: 26.04.2022]
-
[fișier pdf] Invitație de consultare a pieței privind evaluarea și estimarea lucrărilor de de reparații curente constând în confecţionare şi montaj tâmplărie PVC din sediul Ministerului Educației din str. G-ral Berthelot nr. 28-30 [data publicării: 26.04.2022]
-
Achiziție publică de servicii pentru organizarea Conferinței de lansare a proiectului „Competența și eficiență în predarea limbii române copiilor și elevilor aparținâd minorităților naționale din Romania” [data publicării: 26.04.2022]
-
[fișier pdf scanat] Invitație de consultare a pieței privind evaluarea și estimarea lucrărilor de reabilitare și amenajare interioară a etajelor 5 și 6 a imobilului ME din str. Viilor nr. 38 [data publicării: 03.03.2022]
-
[fișiere pdf scanate] Invitație de participare la ofertarea privind achiziția publică de servicii de închiriere spațiu în cadrul proiectului Competență și eficiență în predarea limbii române copiilor și elevilor aparținând minorităților naționale din România [data publicării: 07.02.2022]
-
[fișiere pdf] Invitație de participare la ofertarea privind achiziția publică a serviciilor de audit pentru realizarea Raportului de audit privind implementarea Programului Erasmus+ și Corpul European de Solidaritate în anul 2021 [data publicării: 03.02.2022]
-
Caiet de sarcini + Ghid NAU - IAB (Guidelines for National Authorities in relation to the responsibilities of the Independent Audit Body)
-
-
[pdf] Strategia anuală de achiziții publice a Ministerului Educației - 2022
2021
- [pdf] Invitație de participare la execuție lucrări de renovare - sediile Ministerului Educației din str. General Berthelot 28 - 30 și str. Spiru Haret 10 - 12 (sector 1) + Caiet de sarcini [data publicării: 04.08.2021]
- [pdf] Invitație de participare la lucrări de reparare și redimensionare a instalației electrice din centrul de date al Ministerului Educației (ME) + Caiet de sarcini [data publicării: 06.07.2021]
- [pdf] Invitație de consultare a pieței privind evaluarea și estimarea lucrărilor de reabilitare a instalației sanitare de alimentare cu apă și de scurgere din grupurile sanitare, respectiv amenajare a grupurilor sanitare din sediul Ministerului Educației [data publicării: 06.07.2021]
- [pdf scanat] Decizie nr. 12.500/23.06.2021 privind anularea procedurii de achiziție a serviciilor de pază pentru sediile Ministerului Educației, publicată în baza instrucțiunilor 677/DAA/05.04.2021, ca urmare a deciziei CNSC nr. 24.748/910/C8/13.05.2021 [data publicării: 25.06.2021]
- [pdf] Invitație de consultare a pieței privind evaluarea și estimarea lucrărilor de reabilitare a instalației sanitare de alimentare cu apă și de scurgere din grupurile sanitare, respectiv amenajare a grupurilor sanitare din sediul Ministerului Educației (str. General Berthelot nr. 28-30) [data publicării: 09.06.2021]
- [pdf] Invitație de consultare a pieței privind evaluarea și estimarea unor lucrări specializate de construcții în sediile Ministerului Educației [data publicării: 08.06.2021]
- [fișier pdf scanat] Anunț de atribuire privind achiziția de pachete de servicii educaționale adaptate la cerințele unităților de învățământ selectate din județele Bihor, Iași și Municipiul București [data publicării: 25.05.2021]
- [fișier pdf] Decizia Consiliului Național de Soluționare a Contestațiilor (CNSC) nr. 967/C8/910/11.05.2021 privind soluționarea contestației privind procedura de achiziție a serviciilor de pază derulată de Ministerul Educației [data publicării: 18.05.2021]
- [fișier pdf scanat] Invitație de consultare a pieței pentru elaborarea ofertei tehnico-economice privind reabilitarea rețelei electrice care deservește Data Center [data publicării: 10.05.2021]
- [fișier pdf scanat] Contestație privind procedura de achiziție servicii de pază pentru sediile Ministerului Educației [data publicării: 19.04.2021]
- Invitație de participare ofertare lucrări specializate de construcții + Specificații tehnice [data publicării: 14.04.2021]
- Achiziție servicii de pază pentru sediile Ministerului Educației: Instrucțiuni achiziție pază și formulare + Specificații tehnice - Caiet de sarcini (termen de depunere oferte 19.04.2021 - ora 11:00) [data publicării: 13.04.2021] + Erată privind garanția de bună execuție [data publicării: 14.04.2021]
- Invitație de participare ofertare lucrări de renovare + Specificații tehnice [data publicării: 12.04.2021]
- Programul anual al achiziţiilor publice pe anul 2021 (Ministerul Educației) + anexe [data publicării: 17.03.2021]
- Invitații de consultare a pieței privind evaluarea și estimarea următoarelor tipuri de lucrări (republicare):
- instalare sistem de degivrare a jgheaburilor și burlanelor pentru sediile Ministerului Educației și Cercetării, situate în str. G-ral. Berthelot nr. 28-30 și str. Spiru Haret nr. 10-12, sectorul 1 [data republicării: 03.03.2021]
- verificare și reparare a sistemelor pluviale din tablă zincată (jgheaburi și burlane) din sediile Ministerului Educației și Cercetării, situate în str. G-ral. Berthelot nr. 28-30 și str. Spiru Haret nr. 10-12, sectorul 1 [data republicării: 03.03.2021]
- igienizare si renovare a grupurilor sanitare din sediul central al Ministerului Educației și Cercetării - str. G-ral. Berthelot nr. 28-30, sectorul 1 [data republicării: 03.03.2021]
- igienizare și ignifugare șarpantă, structură acoperiș și închideri pod din lemn la sediul central al Ministerului Educației și Cercetării - str. G-ral. Berthelot nr. 28-30, sectorul 1 [data republicării: 03.03.2021]
- reparații în vederea punerii în funcțiune a ascensorului situat în clădirea Ministerului Educației și Cercetării din str. Spiru Haret nr. 10-12, sectorul 1 [data republicării: 03.03.2021]
- reparații curente și igienizare de executat la anexa (clădire administrativă P+1) aparținând Ministerului Educației și Cercetării din str. General Berhelot nr. 28-30, sectorul 1 [data republicării: 03.03.2021]
- reparații curente și igienizare de executat la clădirea Ministerului Educației și Cercetării din str. Spiru Haret nr. 10-12, sectorul 1 [data republicării: 03.03.2021].
- [fișier pdf] ICB 1.2.13.2 v2 - Videoconference Cameras - Contract Award Notice [data publicării: 05.02.2021]
- [fișiere pdf scanate] Invitație de participare la ofertare privind achiziția publică a serviciilor de audit pentru realizarea Raportului de audit privind implementarea Programului Erasmus+ și Corpul European de Solidaritate în anul 2020 [data publicării: 05.02.2021]
- [fișier pdf scanat] Decizie CNSC nr. 238/C11/43/02.02.2021 [data publicării: 04.02.2021]
- [fișier pdf] ICB G 1.2.13.4 Specific Procurement Notice - Packages of digital equipment for online learning in ROSE supported high-schools - interactive boards [data publicării: 03.02.2021] + completări ulterioare
- [fișier pdf] ADDENDUM no 3 ICB G 1.2.13.4 - interactive boards [data publicării: 01.03.2021]
- [fișier pdf] CLARIFICATIONS ICB G 1.2.13.4 - interactive boards [data publicării: 26.02.2021]
- [fișier pdf] ADDENDUM no 2 ICB G 1.2.13.4 - interactive boards [data publicării: 26.02.2021]
- [fișier pdf] ADDENDUM no 1 ICB G 1.2.13.4 - interactive boards [data publicării: 15.02.2021]
- Strategia anuală de achiziții a Ministerului Educației [2021]
- Decizie de anulare a procedurii de achiziție a serviciilor de pază - MEC [data publicării: 07.01.2021]
2020
- Răspunsuri la solicitările de clarificare privind documentația de atribuire pentru achiziția de pachete de servicii educaționale adaptate la cerințele unităților de învățământ selectate din județele Bihor și Iași și Municipiul București (reluare procedură) [data publicării: 18.12.2020]
- Invitații de consultare a pieței pentru următoarele tipuri de lucrări [data publicării: 11.12.2020] :
- renovare grupuri sanitare (sediul central MEC)
- lucrări de reparații sistem pluvial (sedii MEC)
- verificare hidranți de incendiu (sedii MEC)
- instalare sistem degivrare
- Anunț privind atribuirea contractului de servicii organizare evenimente - dezbateri regionale Partener USV /COD CPV: 79952000-2 Servicii pentru evenimente [data publicării: 10.12.2020]
- [fișier scanned pdf] Raportul procedurii de reevaluare a procedurii de achiziție a serviciilor de pază pentru MEC / acord-cadru 2020 - 2023 [data publicării: 09.12.2020]
- Documentație de atribuire pentru achiziția de pachete de servicii educaționale adaptate la cerințele unităților de învățământ selectate din județele Bihor, Iași și Municipiul București (reluare procedură) [data publicării: 09.12.2020]
- ICB G 1.2.13.2 v2 Clarifications no.1 - Packages of digital equipment for online learning in ROSE supported high-schools - videoconference cameras [data publicării: 20.11.2020]
- Invitație de consultare a pieței privind evaluarea și estimarea lucrărilor specializate de reabilitare (instalație electrică și sanitară, modernizare grupuri sanitare, zugrăveli, dotare cu mobilier și aparatură specifică hotelurilor) a 43 de camere aparținând Ministerului Educației și Cercetării din clădirea „Hotel Viilor” [data publicării: 18.11.2020]
- Contract Award Notice ICB G 1.12.13.1 - Laptops [data publicării: 18.11.2020]
- Invitație de consultare a pieței privind evaluarea și estimarea lucrărilor de reparații curente și igienizare, prevăzute a fi executate la clădirea Ministerului Educației și Cercetării din strada Spiru Haret nr. 10 - 12 [data publicării: 29.10.2020]
- ICB G 1.2.13.2 v2 Specific Procurement Notice - Packages of digital equipment for online learning in ROSE supported high-schools - videoconference cameras [data publicării: 28.10.2020]
- Anunț de anulare a procedurii de atribuire a contractului de servicii pachete de servicii educaționale adaptate la cerințele unităților de învățământ selectate din județele Bihor, Iași și Municipiul București [data publicării: 19.10.2020]
- [fișier scanned pdf] Decizia CNSC nr. 1853/C11/1958, 1968 / 08.10.2020 privind Procedura de achiziție a serviciilor de pază pentru MEC / acord-cadru 2020 - 2023 [data publicării: 16.10.2020]
- ICB G 1.2.13.1 - Laptops Clarifications 3: Clarificare nr. 3 pentru anunțul ICB G 1.2.13.1 Specific Procurement Notice - Packages of digital equipment for online learning in ROSE supported high-schools - Laptops [data publicării: 12.10.2020]
- ICB G 1.2.13.1 - Laptops Amendment 2: Amendamentul nr 2 pentru anunțul ICB G 1.2.13.1 Specific Procurement Notice - Packages of digital equipment for online learning in ROSE supported high-schools - Laptops [data publicării: 8.10.2020]
- Răspuns la clarificări și amendamentul nr 1. pentru anunțul ICB G 1.2.13.1 Specific Procurement Notice - Packages of digital equipment for online learning in ROSE supported high-schools - Laptops [data publicării: 07.10.2020]
- Amendamente la documentația de achiziții privind anunțul ICB G 1.2.13.2 Specific Procurement Notice - Packages of digital equipment for online learning in ROSE supported high-schools - videoconference cameras [data publicării: 05.10.2020]
- Amendamentul nr 1. la anunțul ICB G 1.2.13.3 Specific Procurement Notice - Packages of digital equipment for online learning in ROSE supported high-schools - Interactive Boards [data publicării: 05.10.2020]
- [arhivă rar/rar file] ICB G 1.2.13.3 Clarification 2,3 & 4 - Interactive Boards: Clarificări pentru anunțul ICB G 1.2.13.3 Specific Procurement Notice - Packages of digital equipment for online learning in ROSE supported high-schools - Interactive Boards [data publicării: 05.10.2020]
- Documentația de atribuire pentru achiziția de pachete de servicii educaționale adaptate la cerințele unităților de învățământ selectate din județele Bihor, Iași și Municipiul București [data publicării: 02.10.2020]
- ICB G 1.2.13.3 Clarification 1 - Interactive Boards: Clarificări pentru anunțul ICB G 1.2.13.3 Specific Procurement Notice - Packages of digital equipment for online learning in ROSE supported high-schools - Interactive Boards [data publicării: 29.09.2020]
- Răspuns consolidat nr. 451/ETIC/24.09.2020 la solicitările de clarificări privind procedura având ca obiect achiziția de servicii de organizare evenimente - dezbateri regionale Partener USV [data publicării: 25.09.2020]
- Erată la documentația publicată în data de 22.09.2020 pentru achiziția de servicii de organizare evenimente - dezbateri regionale Partener USV [data publicarii: 25.09.2020]
- Contestații procedură achiziție servicii de pază 1 + 2 [data publicării: 24.09.2020]
- Documentație de atribuire pentru achiziţia de servicii organizare evenimente - dezbateri regionale Partener USV COD CPV: 79952000-2 Servicii pentru evenimente [data publicării: 22.09.2020]
- Invitații participare licitații finanțate prin Proiectul ROSE [data publicării: 11.09.2020]
- ICB G 1.2.13.3 Specific Procurement Notice - Packages of digital equipment for online learning in ROSE supported high-schools - Interactive Boards (descarcă fișier pdf)
- ICB G 1.2.13.1 Specific Procurement Notice - Packages of digital equipment for online learning in ROSE supported high-schools - laptops (descarcă fișier pdf)
- ICB G 1.2.13.2 Specific Procurement Notice - Packages of digital equipment for online learning in ROSE supported high-schools - videoconference cameras (descarcă fișier pdf)
- Raportul procedurii de evaluare a ofertelor depuse în cadrul procedurii de atribuire a contractului de achiziție ce are ca obiect paza la sediile Ministerului Educației și Cercetării [data publicării: 08.09.2020]
- [Consultare: termen-limită: 30.09.2020] Caiet de sarcini pentru proiectul «Sistem Informatic de Management al Școlarității (SIMS)» [data publicării: 28.08.2020]
- Invitații de consultare a pieței privind:
- evaluarea și estimarea lucrărilor de întreținere a spațiilor verzi - sediile MEC
- evaluarea și estimarea lucrărilor de reparații în vederea repunerii în funcțiune a ascensorului din clădirea MEC situată în strada Spiru Haret 10 - 12 (sector 1)
- evaluarea și estimarea lucrărilor de reparații curente si igienizare necesare a fi executate în clădirea MEC din strada Spiru Haret 10 - 12 (sector 1)
- evaluare și estimare lucrări igienizare si ignifugare pod/acoperiș - sediu central MEC, strada General Berthelot 28 - 30 (sector 1)
- evaluarea și estimarea lucrărilor de reparații curente si igienizare necesare a fi executate în clădirea administrativă P+1, aparținând MEC, din strada General Berthelot 28 - 30 (sector 1) [data publicării tuturor invitațiilor - fișiere pdf scanate: 05.08.2020]
- Erată privind termenul de depunere a ofertelor la anunțul de participare la ofertare pentru servicii de pază și protecție pentru sediile Ministerului Educației și Cercetării - termen de depunere a ofertelor: 10.08.2020, ora 11:00 [data publicării: 23.07.2020]
- Invitație de participare la ofertare pentru vouchere de vacanță in format electronic pentru personalul Ministerului Educației și Cercetării + Caiet de sracini - termen de depunere a ofertelor: 29.07.2020, ora 16:00 [data publicării: 22.07.2020]
- Anunț de participare la ofertare pentru servicii de pază și protecție pentru sediile Ministerului Educației și Cercetării + Documentație de atribuire (arhivă zip) - termen de depunere a ofertelor: 10.08.2020 [data publicării: 22.07.2020]
- Invitație de participare la ofertare privind achiziția publică a pieselor și manoperei pentru înlocuirea arzătoarelor din sediul secundar MEC (Str. Mendeleev, nr. 21-25, sector 1, Bucureşti) + anexe + caiet de sarcini (data publicării: 06.07.2020)
- Invitațiie de consultare a pieței pentru elaborarea ofertei tehnico-economice privind reabilitarea rețelei electrice din Data Center - MEC (data publicării: 22.06.2020)
- Anunț privind anularea procedurii interne de atribuire a contractului de servicii organizare evenimente - dezbateri regionale - partener Universitatea „Ștefan cel Mare” din Suceava COD CPV: 79952000-2 (data publicării: 16.06.2020)
- Scrisoare de intenție privind achiziția de măști faciale de uz medical - tip II - Cod CPV: 18143000-3 Echipamente de protecție (data publicării: 25.05.2020)
- Invitație de participare la ofertarea privind lucrările de construcții prevăzute a fi executate la acoperișul clădirii Ministerului Educației și Cercetării din str. Spiru Haret nr. 9-11 + caiet de sarcini (data publicării: 20.05.2020)
- Achiziție de echipamente de protecție - Măști faciale de uz medical - tip II R - Cod CPV: 18143000-3 Echipamente de protecție - Caiet de sarcini (data publicării: 19.05.2020)
- Documentație de atribuire pentru achiziţia de servicii organizare evenimente - dezbateri regionale - partener Universitatea „Ștefan cel Mare din Suceava” COD CPV: 79952000-2 [fișiere arhivă zip] (data publicării: 16.04.2020)
- Anunț atribuire - Servicii închiriere spațiu pentru activitatea OI POCU MEC, finanțate prin proiectul „Închiriere spațiu pentru activitatea OI POCU MEC”- POCU/155/7/4/OI POCU MEC/121068, finanțat prin Fondul Social European - Program Operațional Capital Uman, având ca beneficiar Ministerul Educației Naționale - Direcția OI POCU (data publicării: 03.04.2020)
- Anunț atribuire - Servicii de arhivare fizică și electronică, inclusiv depozitare, în cadrul a proiectului „OI POCU: Sprijin pentru arhivarea documentelor rezultate din implementarea POSDRU 2007-2013”- POCU/155/7/4/OI POCU MEC/126143, finanțat prin Fondul Social European - Program Operațional Capital Uman, având ca beneficiar Ministerul Educației și Cercetării - Direcția OI POCU (data publicării: 16.03.2020)
- Anunț privind atribuirea contractului de pachete de servicii educaționale adaptate la cerințele unităților de învățământ selectate din județele Bihor, Iași și Municipiul București, COD CPV: 98000000-3 (data publicării: 11.03.2020)
- Caiet de sarcini: Lucrări de reabilitare tronson canalizare - clădirea Ministerului Educației și Cercetării din str. Spiru Haret nr. 10 - 12 - fișier pdf scan (data publicării: 21.02.2020)
- Declarație de participare la achiziția de „Servicii de închiriere spațiu” - proiect „Închiriere spațiu pentru activitatea OI POCU MEC”- POCU/155/7/4/OI POCU MEC/121068 (data publicării: 17.02.2020)
- Solicitare de clarificare nr. 1 privind achiziția de „Servicii de închiriere spațiu”, conform Normelor Procedurale Interne privind atribuirea contractelor de închiriere spații pentru activitățile organizate de Ministerul Educației și Cercetării - Direcția OI POCU (data publicării: 12.02.2020)
- Solicitare de clarificare nr. 2 privind achiziția de „Servicii de închiriere spațiu”, conform Normelor Procedurale Interne privind atribuirea contractelor de închiriere spații pentru activitățile organizate de Ministerul Educației și Cercetării - Direcția OI POCU (data publicării: 12.02.2020)
- Documentație de atribuire pentru achiziţia de servicii organizare evenimente - dezbateri regionale MEC și UAV - COD CPV: 79952000-2 // Proiect E.T.I.C. (data publicării: 30.01.2020)
- Anunț privind publicarea documentației de atribuire pentru achiziția de servicii de închiriere spațiu în cadrul unui proiect OI-POCU (data publicării: 29.01.2020)
- Invitație de consultare a pieței privind evaluarea și estimarea lucrărilor de reparații în vederea punerii în funcțiune a ascensorului din clădirea Ministerului Educației și Cercetării din strada Spiru Haret 10 - 12 (data publicării: 23.01.2020)
- Invitație de consultare a pieței privind evaluarea și estimarea lucrărilor de reparații curente și igienizare necesare a fi executate la clădirea Ministerului Educației și Cercetării din strada Spiru Haret 10 - 12 (data publicării: 23.01.2020)
- Hotărâre de anulare a procedurii proprii de achiziție cu obiectul „Servicii de închiriere spațiu”, conform proiectului „Închiriere spațiu pentru activitatea OI POCU MEN”- POCU/155/7/4/ 121068, finanțat prin POCU 2014-2020, Axa Prioritară 7 - Asistență Tehnică (data publicării: 15.01.2020)
- Programul anual de achiziții publice al Ministerului Educației și Cercetării 2020 - PAAP MEC 2020 (document scanat pdf)
2019
- Declarație de participare nr. OI/1092/AD/23.12.2019 - cod SMIS 126143, aferentă Invitației de participare la procedura Achiziție servicii de arhivare fizică și electronică, inclusiv depozitare - nr. OI/1067/AD/04.12.2019 (data publicării: 23.12.2019)
- Declarație de participare nr. OI/1096/AD/23.12.2019 - cod SMIS 121068, aferentă Invitației de participare la procedura Achiziție servicii de închiriere spațiu - nr. OI/1045/AD/02.12.2019 (data publicării: 23.12.2019)
- Solicitare de clarificare nr. OI/323/AD/17.12.2019 ref. invitația de participare nr. OI/1067/AD/04.12.2019 - Servicii de arhivare fizică și electronică, inclusiv depozitare (data publicării: 18.12.2019)
- Anunț OIPOCU: invitație participare achiziție servicii de închiriere spațiu (data publicării: 5.12.2019)
- Anunț OI POCU: invitație participare achiziție servicii de arhivare fizică și electronică, inclusiv depozitare (data publicării: 5.12.2019)
- Invitatie de participare la ofertare Lucrari reparatie si modernizare centrală termică - Ministerul Educației Naționale (01.11.2019)
- Programul anual de achiziţii publice al Ministerului Educaţiei Naţionale - 2019 (Revizia 10)
- Invitație de participare ofertare/estimare lucrări de reparație și modernizare centrală termică Ministerul Educației Naționale (30.08.2019)
- [Reluare] Documentație de atribuire pentru achiziţia de servicii instruire e-learning si RED [COD CPV: 80510000-2] în cadrul proiectului CRED (23.08.2019)
- [Anulată] Documentație de atribuire pentru achiziţia de servicii instruire e-learning și RED [COD CPV: 80510000-2] în cadrul proiectului CRED (6.08.2019)
- Invitație de consultare a pieței privind evaluarea și estimarea lucrărilor de reparații curente și igienizare pentru clădirile Ministerului Educației Naționale din str. General Berthelot 28-30 și str. Spiru Haret 10 - 12 (01.08.2019)
- Invitatie de participare la ofertare servicii de reparatie și intreținere a automobilelor - termen 24.06.2019, ora 11:00 (14.06.2019)
- CAIET DE SARCINI privind retipărirea manuale școlare pentru învățământul obligatoriu clasele III, IV, V în limbile minorităților naționale pentru anul școlar 2019-2020 (12.06.2019)
- Anunț publicitar privind primirea de oferte pentru achiziția directă a unui server de e-mail + caiet de sarcini (9.04.2019)
- Anunț de consultare a pieței pentru achiziția unui server de e-mail (termen pentru trimiterea ofertelor preliminare, vineri, 5.04.2019, ora 11:00)
- Raport de evaluare privind selectarea promitentului - prestator de furnizare a serviciilor de pază ca urmare a reofertării privind atribuirea contractului subsecvent nr. 2/2019 la acordul-cadru nr.30/2018 (data publicării: 29.03.2019)
- Invitație de participare la evaluarea și estimarea serviciilor de dezinsecție, dezinfecție și deratizare necesare a fi executate la sediile Ministerului Educației Naționale (21.02.2019)
- Documentația de atribuire pentru achiziţia de servicii de cazare şi catering pentru Reuniunea Directorilor Generali pentru Învățământ Profesional și Tehnic - DG VET (21.02.2019)
- Raport de evaluare oferte financiare prin care este declarat câștigător operatorul economic prestator de furnizare a serviciilor de audit financiar - subsecvent 4_2019 AUDIT (6.02.2019)
- Raport de evaluare privind selectarea promitentului - prestator de furnizare a serviciilor de audit financiar ca urmare a reofertării în vederea atribuirii contractului subsecvent nr. 4/2019 (28.01.2019)
- Invitație de participare privind evaluarea și estimarea lucrărilor de reparații și întreținere, necesare a se executa la sediul Ministerului Educației Naționale (22.01.2019)
***
Anunțuri publicate de instituţii aflate în subordonarea/coordonarea Ministerului Educației și Cercetării (MEC)
- ROSE Project: C 3/11.1 Request for Expressions of Interest - Consulting Services - Developing Evaluation of the Grant Schemes, including Impact Evaluation of High Schools Grants Scheme - extended deadline (data publicării: 25.11.2019)
***
2016 - 2018
-
Raport de evaluare privind selectarea promitentului - prestator de furnizare a serviciilor de pază (data publicării: 19.12.2018)
-
Programul anual de achiziţii publice pe anul 2018 al Ministerului Educaţiei Naţionale (Revizia 15)
-
Programul anual de achiziţii publice pe anul 2018 al Ministerului Educaţiei Naţionale (Revizia 11)
-
Invitație de participare la ofertarea „Achiziție echipamente de rețea (8 buc. switch-uri)" (data publicării: 23.10.2018)
>>> Caiet de sarcini pentru „Achiziția echipamente de rețea (8 buc. switch-uri)"
-
Solicitare de închidere a procedurii „Achiziție echipamente de rețea (8 buc. switch-uri)", lansată în data de 26.09.2018 (data publicării: 23.10.2018)
-
Invitație de participare la ofertare lucrări de reparații curente și vopsitorii - clădire anexă/reluare (data publicării: 26.09.2018)
-
Anunț de închidere a procedurii de ofertare privind achiziția unor lucrări de reparații curente și vopsitorii - clădire anexă (data publicării: 26.09.2018)
-
Invitație de participare la ofertarea „Achiziție echipamente de rețea (8 buc. switch-uri)" (data publicării: 18.09.2018)
-
Invitație de participare la ofertare privind achiziția publică de servicii organizare seminarii (Cod CPV 79951000-5) pentru formarea mentorilor în cadrul Proiectului „JOBS - Orientare profesională - instruire în întreprinderi și școli” (data publicării: 18.09.2018)
-
Invitație de participare la ofertare privind achiziția publică de servicii de dezvoltare software de formare profesională (Cod CPV 72212931-4) în cadrul Proiectului „JOBS - Orientare profesională - instruire în întreprinderi și școli” (data publicării: 18.09.2018)
-
Invitație de participare la ofertare lucrări de reparații curente și vopsitorii - clădire anexă (data publicării: 17.09.2018)
-
Caiet de sarcini privind furnizarea de manuale școlare pentru învățământul obligatoriu (clasele III, IV, V) traduse în limbile minorităților naționale pentru anul școlar 2018-2019 (data publicării: 25.07.2018)
-
Caiet de sarcini privind furnizarea de manuale școlare pentru învățământul obligatoriu (clasele III-IV-V) în limbile minorităților naționale pentru anul școlar 2018-2019 (data publicării: 17.07.2018)
-
Invitație de participare privind evaluarea și estimarea lucrărilor de reparații curente și igienizare necesar a fi executate la clădirea administrativă P+1 (data publicării: 16.07.2018)
-
Anunț referitor la încheierea contractului de servicii de tipărire și livrare vouchere de vacanță pentru angajații MEN Cod CPV 79823000-9 (data publicării: 20.06.2018)
-
Invitație de participare la ofertarea Serviciilor de tipărire și livrare vouchere de vacanță (data publicării: 15.06.2018)
>>>>> Caiet de sarcini privind achiziționarea Serviciilor de tipărire și livrare vouchere de vacanță
-
Anunț preliminar privind externalizarea serviciului de protecție a datelor cu caracter personal (data publicării: 15.05.2018)
-
Anunț privind încheierea unui Acord-cadru și a contractului subsecvent pentru servicii de paza la sediile MEN (data publicării: 4.05.2018)
-
Notă privind selecția ofertei pentru execuția serviciilor de mutare & manipulare mobilier, documente, arhivă, materiale și echipamente (data publicării: 4.05.2018)
-
Proces verbal de anulare a achiziției - anunț Invitație de participare 494_2018 Servicii de mutare (13.04.2018)
-
Invitație de participare privind încheierea unui contract-cadru pentru efectuarea serviciilor de mutare & manipulare mobilier, fotocopiatoare, materiale, documente, arhivă, inclusiv servicii de transport necesare desfășurării acestor activități (arhiva zip conține invitația propriu-zisă, caietul de sarcini și un formular de ofertă) [data publicării: 4.04.2018]
- Raportul procedurii - reevaluare pază februarie 2018
-
Programul anual de achiziții publice pe anul 2018 al Ministerului Educației Naționale (ianuarie 2018)
***
-
Centralizarea contractelor de achiziție publică încheiate în cursul anului 2017
-
Anunț privind achiziția de servicii de pregătire de proiecte și proiectare, estimare a costurilor (11.10.2017)
-
Programul anual de achiziţii publice pe anul 2017 al Ministerului Educaţiei Naţionale (Revizia 8)
-
Centralizatorul achizițiilor publice - situația executării contractelor de achiziţii publice pe trimestrele I & II 2017, conform H.G. 901/2015 (actualizată la data de 22.09.2017)
-
Anunț achiziție publică de lucrări refacere instalații sanitare aferente grupurilor sanitare (22.09.2017)
- Solicitare ofertă
- Specificații tehnice
-
Anunț privind achiziția de furnizare calculatoare și computere portabile (19.09.2017)
-
Anunț de consultare a pieței privind reparații grupuri sanitare în cadrul Ministerului Educației Naționale (27.07.2017)
-
Clarificare 1 achizitie servicii publicare in cloud 22 06 2017
-
Anunț referitor la achiziția publică de lucrări de reparații pardoseli din parchet (dată publicare: 31.05.2017)
-
Anunț referitor la achiziția publică de lucrări de reparații interioare (dată publicare: 31.05.2017)
-
Anunț referitor la achiziția publică de servicii de reparare și întreținere autoturisme (dată publicare: 31.05.2017)
-
Anunț referitor la achiziția publică de servicii curățenie și igienizare pentru pardoseli din marmură în suprafață de 323 mp (dată publicare: 31.05.2017)
-
Erata la documentatia de atribuire a contractului de servicii organizare evenimente SIPOCA 3
-
Anunț privind achiziția directă a 24 pneuri auto pentru autoturisme Dacia Logan
-
Clarificare prinvind Documentația de atribuire cu nr. 302/SIPOCA 3/06.03.2017
- Centralizatorul achizițiilor publice – situația executării contractelor de achiziţii publice pe trimestrul I 2016, conform H.G. 901/2015
- Programul anual de achiziţii publice pe anul 2016 al Ministerului Educaţiei Naţionale şi Cercetării Ştiinţifice (MENCŞ)
- TABEL privind contractele de achiziție publică încheiate în cursul anului 2016
- 2490 de afişări